در پاسخ به لاپورتا؛ ژست های جدی پی اس جی برای ارتباط مجدد با مسی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیونل مسی این روزها وضعیت روحی خوبی ندارد. فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن اخیراً از نامزدهای اولیه توپ طلا کنار گذاشته شد و فرانس فوتبال 30 بازیکن را بالاتر از او قرار داده است. از سال 2005 چنین چیزی برای مسی بی سابقه بوده است و او همیشه حداقل جزو اولین نامزدها بود. هفتمین برنده توپ طلا شب گذشته در پیروزی 5-2 پی اس جی مقابل مون پلیه موفق به گلزنی نشد.

پاری سن ژرمن قصد دارد به زودی با لیونل مسی مذاکره کند تا قراردادش را تمدید کند.

مسی تابستان گذشته از بارسلونا به پی اس جی پیوست و قراردادش دو ساله است. به گزارش امروز مجله اکیپ، برخلاف ادعای قبلی، بند تمدید یک ساله در قرارداد مسی وجود ندارد و قرارداد این بازیکن در پایان فصل جاری به پایان می رسد، اما پاری سن ژرمن اطمینان حاصل کرده است که پیشنهاد رسمی برای برنامه ریزی دارد. تمدید تا سال 2024


سرویس خبر شماره: 1838285
23 مرداد 1401 ساعت 16:11 |
2.6 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

گزارش تیم:

با دانستن این موضوع، پاری سن ژرمن قصد دارد مذاکرات تمدید را خیلی زود آغاز کند و معتقد است که این در نهایت باعث می شود مسی بماند. به تازگی، ناصر الخلیفی، مدیر پاری سن ژرمن فاش کرد که این باشگاه در اولین فصل مسی 700 میلیون یورو درآمد داشته است که در تاریخ باشگاه بی سابقه است. از دست دادن مسی بدون شک ضرر اقتصادی و ورزشی بزرگی برای پاری سن ژرمن خواهد بود و به همین دلیل آنها قصد دارند هر چه زودتر قرارداد او را تمدید کنند. هنوز مشخص نیست که پاسخ مسی چه خواهد بود و منابع نزدیک به او می گویند مسی همه چیز را به بعد از جام جهانی 2022 موکول می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اکیپ نوشت بلافاصله پس از پایان نقل و انتقالات تابستانی، مدیران PSG با خورخه مسی، پدر لیونل مسی، برای توافق بر سر تمدید قرارداد ملاقات خواهند کرد. اولین تماس ها برقرار شده و مسی از این دیدار مطلع است. در عین حال، باشگاه بارسلونا نیز در تلاش است تا لیونل مسی را متقاعد به بازگشت کند. خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، اخیراً در چند مورد به صراحت اعلام کرده است که خود را مدیون مسی می داند و می خواهد او را در فصل آینده بازگرداند.