دزدی بزرگ از خانه ستاره بزرگ فوتبال / از دست دادن شیرینی شب تولد و پیروزی مهم تیم

به نقل از روزنامه آلمانی بیلد، مولر که با آلمان قهرمان جام جهانی 2014 شد، حدود ساعت 10:00 شب به وقت محلی در حالی که بازی در نیمه راه بود، تولد 33 سالگی خود را با یک برد خوب جشن گرفت. ، با هجوم به خانه اش مواجه شد که با شکستن درب های خانه انجام شد.

بر اساس گزارش ها، چهار مرد وارد باغ این بازیکن بین المللی گابنی در محوطه او در منطقه لوکس کاستلدفلس، جایی که لیونل مسی هنوز در آن خانه دارد، شدند و او را با میله های آهنی و اسلحه تهدید کردند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

در بیانیه پلیس آمده است: عصر روز سه شنبه حوالی ساعت 22، با اعلام خطر سرقت منزل مسکونی در منطقه شهرداری اوترفینگ، پلیس آگاهی پلیس را در معرض خطر قرار داد و چند گشت زنی به ملک در آس اولین خودروی گشتی از پاسگاه پلیس هولزکرچن دقایقی بعد به محل سکونت رسید، حداقل دو سارق ناشناس از طریق باغ به خانه مزرعه ای نزدیک رفتند و در تاریکی متواری شدند. در نتیجه سایر خدمات اورژانس و همچنین سگ های نگهبان پلیس و یک هلیکوپتر پلیس در منطقه اوترفینگ برای جستجوی شدید سارقان فراری در حالت آماده باش قرار گرفت.

پلیس گفت که تحقیقات ادامه دارد زیرا سارقان شناسایی نشده اند. مولر که پس از پیروزی بارسلونا هیچ مصاحبه ای پس از بازی انجام نداد، دومین فوتبالیست برتری است که در هفته های اخیر مورد هدف قرار گرفته است. پیش از او پیرامریک اوبامیانگ بازیکن سابق بارسلونا و بازیکن فعلی چلسی پس از ضرب و شتم توسط یک باند مسلح مورد سرقت قرار گرفت.

پلیس آلمان تایید کرده است که خانه توماس مولر، هافبک بایرن مونیخ در جریان پیروزی 2-0 تیمش مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در سه شنبه شب مورد هجوم قرار گرفت و سارقان با “پول، جواهرات و اشیای قیمتی به ارزش نیم میلیون دلار” فرار کردند. آنها فرار کردند.