دزدی عجیب ماشین آقای مربی / تیم را رها کنید تا ماشین برای شما ارسال شود! / تصویر بنر عجیب بیرون ورزشگاه

طرفداران متعصب ناپولی که از جدایی تیمشان از رقابت های قهرمانی سری آ عصبانی بودند، قبل از بازی قبلی خود مقابل ساسولو، تخم ها را به شیشه اتوبوس تیمشان کوبیدند و به دنبال آن لورنزو اینسینیه، کاپیتان خود را با یک تخم مرغ به سمت کاپیتانشان، لورنزو اینسینیه، کوبیدند تا آنها را آرام کند. اعتراض کرد تا بین هم تیمی هایش توزیع کند.

دزدی عجیب ماشین آقای مربی / تیم را رها کنید تا ماشین برای شما ارسال شود!  / تصویر بنر عجیب بیرون ورزشگاه

دو هفته مانده به پایان فصل سری آ ایتالیا، ناپولی با 73 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و میلان با 80 امتیاز و اینتر با 78 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. آبی های ناپولی پیش از این قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده اند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

زیر این بنر کلمه “دزد” به عنوان امضای کسانی که فیات پاندا اسپالتی را در شب 16 اکتبر سال گذشته در خارج از اتاق هتلش دزدیدند (16-10-21 به همان تاریخ اشاره دارد) وجود دارد و اکنون Le تا زمانی که سرمربی ایتالیایی ناپولی را ترک نکند، ماشین به او پس داده نخواهد شد.

تیم فوتبال ناپولی تا چند هفته پیش در فصل جاری سری آ ایتالیا با اینتر و میلان در کورس چمپیونشیپ حضور داشت، اما آبی‌های ناپولی پس از نتایج ناامیدکننده، کورس قهرمانی را از دست دادند و به همین دلیل است که هواداران متعصب این رقابت‌ها. تیم خواهان اخراج لوسیانو است.

اخبار ورزشی –

روز چهارشنبه در مقابل ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا بنری توسط افراد ناشناس نصب شد که روی آن نوشته شده بود “ناپل”: “وقتی (از ناپل) می روید.”