دستور اکید ژاوی؛ تکلیف اینها را توضیح دهید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا پیش از این از جذب بازیکنانی مانند فرانک کسیه و آندرس کریستینسن خبر داده و در تلاش است سزار آزپیلیکوئتا، روبرت لواندوفسکی و رافینیا را به خدمت بگیرد. برای آن، بارسا باید 15 درصد دیگر از حق پخش مسابقات خود را بفروشد و این باید تا هفته آینده انجام شود.

کلمنت لنگله و فرانسیسکو ترینکائو تنها جدا شده از بارسلونا هستند. لانگله به تاتنهام رفت و ترینکائو تا پیوستن به اسپورتینگ لیسبون فاصله زیادی ندارد. هیچکدام اصرار به ماندن نداشتند و حاضر شدند به تیم دیگری بروند اما در مورد ساموئل اومتیتی ​​و به خصوص مارتین بریتویت شرایط فرق می کند.

تا آن زمان، هدف اصلی باشگاه فروش بازیکنان و حذف فهرست است. ژاوی به مدیران گفت که دوست دارد فقط با بازیکنانی که برای فصل آینده روی آنها حساب می کند کار کند و بهتر است هر چه زودتر جایگاه بازیکنانی که در لیست فروش هستند مشخص شود. در همین راستا دیاریو اسپورت گزارش داد که این باشگاه روی این دسته از بازیکنان سختگیری خواهد کرد.

در شرایط بد اقتصادی باشگاه، فروش بریثویت می تواند کمک موثری باشد اما ستاره دانمارکی همچنان مقاومت می کند. قرارداد او نیز ممکن است به زودی فسخ شود. نتو، دروازه بان برزیلی نیز در لیست اصلی قرار دارد، اما اگر باشگاه پیشنهاد مناسبی برای او دریافت نکند، قصد دارند به عنوان بازیکن آزاد به او اجازه جدایی بدهند.

بارسلونا در تلاش است تا با اومتیتی ​​برای جدایی دوستانه به توافق برسد. که قراردادش با پرداخت مبلغی منصفانه به بازیکن فسخ شود. اما بریثویت با وجود اینکه می داند ژاوی روی او حساب نمی کند، اصرار دارد که بماند. این بازیکن که دو سال و نیم پیش با 18 میلیون یورو از لگانس برای جایگزینی دمبله مصدوم به خدمت گرفته شد، یکی از کمترین دستمزدها را دارد اما همچنان اصرار دارد که بماند. او به هیچ یک از پیشنهادات خود توجهی نمی کند و همین موضوع باعث عصبانیت کادر فنی و مدیران بارسلونا شده است.

موضع بارسا مشخص است، آنها منتظر خروج نخواهند ماند و اگر کسی مقاومت کند، قرارداد آنها با پرداخت غرامت فسخ می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته است تا در اسرع وقت نقش بازیکنانی که جایی در ایده های ژاوی ندارند را روشن کند.


سرویس خبر شماره: 1833236
21 جولای 1401 ساعت 03:17 ب.ظ |
2.1 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

گذرش ورزشی