دستور بزرگ فیفا: به بیرانوند اجازه بازی نمی دهیم


سرویس خبر شماره: 1855315
آذر 03, 1401 در 17:28 |
20.5 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

با وجود تمرین امروز

ظاهرا فیفا از زمان مصدومیت هر روز با فدراسیون فوتبال ایران در تماس بوده و به مسئولان فوتبال ایران گفته است که پروتکل ضربه مغزی را رعایت کنند و اجازه حضور بیرانوند در بازی روز جمعه را ندهند.
فیفا به فدراسیون فوتبال گفته درست است که پزشک تیم ایران حرف آخر را می زند، اما فیفا این موضوع را خیلی جدی می گیرد و قاطعانه می گوید که بیرانوند نباید مقابل ولز بازی کند. موسسه خیریه Headway Brain Damage نیز از بازی بیرانوند پس از مصدومیت انتقاد کرد و گفت که بیرانوند نباید پس از مصدومیت به انگلیس اجازه بازی می داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” از خبرگزاری مستقل، فدراسیون جهانی فوتبال به ایران اعلام کرد که علیرضا بیرانوند نباید در دیدار مقابل ولز به میدان برود زیرا در بازی با انگلیس از ناحیه سر و صورتش از ناحیه زانو آسیب دید. علیرضا بیرانوند در بازی با انگلیس با مجید حسینی برخورد کرد و برای دقایقی نیاز به مداوا داشت، اما اجازه بازی پیدا کرد اما در نهایت بیرانوند خواستار ترک زمین شد و بازی را ترک کرد.

خبرگزاری ایندیپندنت گزارش داد که فدراسیون جهانی فوتبال به ایران اعلام کرده است که علیرضا بیرانوند نباید در دیدار مقابل ولز به میدان برود زیرا در بازی با انگلیس از ناحیه سر و صورتش آسیب دید.

ظاهرا فیفا به فدراسیون فوتبال ایران گفته است که علیرضا بیرانوند نباید مقابل ولز بازی کند. فدراسیون جهانی فوتبال به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داده است که باید قوانین پروتکل سر و صورت را رعایت کند.

دستور بزرگ فیفا: به بیرانوند اجازه بازی نمی دهیم

این در حالی است که علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین امروز با گارد ویژه زیر نظر کادر پزشکی تمرین می کند که روز گذشته وزیر ورزش ایران در گفت و گوی خود اعلام کرد که این بازیکن به دنبال بازی با ولز است و می خواهد بازی کند.
تا این لحظه هیچ خبر رسمی از رسانه های تیم ملی مبنی بر پایان نهایی کار بیرانوند و یا حضور او در جام جهانی اعلام نشده است و باید دید چه سرنوشتی در انتظار خط دروازه ایران و شماره یک تیم ملی مقابل تیم ملی است. ولز. . آیا دوباره شاهد حضور بیرانوند با شماره یک خواهیم بود یا شانس بازی در نقش امیر عابدزاده، سیدحسین حسینی یا پیام نفریس را خواهیم داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی