دستور تاج: بیانیه در مسابقات قهرمانی ممنوع!


سرویس خبر شماره: 2020062
19 مه 1403 در 8:22 ب.ظ.
9 هزار امتیاز خبر|

37نقطه نظر

با دستور رئیس فدراسیون فوتبال، تمامی فعالیت های موازی سازی تیم های لیگ برتری ممنوع شد.

دستور تاج: بیانیه در مسابقات قهرمانی ممنوع!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ برتر به هفته های پایانی خود نزدیک می شود و طبیعی است که حساسیت های بالا و پایین جدول برای قهرمانی و بقا بیشتر شده و این موضوع می تواند جنجال هایی در داخل و خارج به دنبال داشته باشد. خارج از میدان .

در همین راستا مهدی تاج در نامه ای به روسای قوای قضاییه فدراسیون فوتبال دستور داد انتشار هرگونه اطلاعیه، بیانیه، مصاحبه بدون کارشناسی ممنوع و متخلفان مجازات شوند.

در نامه ای که مهدی تاج، رئیس فدراسیون به روسای کمیته های انضباطی، اخلاق و استیناف نوشته است، آمده است:

احتراماً با عنایت به بند 10 ماده 35 و همچنین بند 3 اصل 78 قانون اساسی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به موجب مصوبه شماره 140352124 مورخ 28/01/1403 شورای محترم رئیس فدراسیون فوتبال، دستورالعمل پیشنهادی سازمان لیگ کشور در خصوص جلوگیری از حواشی نامتعارف، انتشار اطلاعیه ها، اعلامیه ها، اطلاعیه ها و مصاحبه های غیرفنی خارج از حیطه مسئولیت مسئولان و ارگان های رسمی باشگاه ها و مرتبط با آنها. افراد در تمامی لیگ های کشور، قبل از مسابقه، در حین بازی، بعد از مسابقه، در داخل یا خارج از ورزشگاه، هر چیزی که مغایر با مقررات جاری باشد تخلف محسوب می شود.

بدیهی است با توجه به گزارشات رسیده از مراجع ذیربط، مراجع محترم قضایی در اسرع وقت نسبت به رسیدگی در صلاحیت مقرر اقدام و طبق مقررات مربوط تصمیم گیری خواهند کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی