دستگاه امتیازدهی آژاکس; گزینه جذاب بایرن برای جانشینی لوا

مهاجم ساحل عاج که پیش از این در بوندسلیگا برای آینتراخت فرانکفورت بازی کرده بود، در این فصل در 39 بازی 33 گل برای آژاکس به ثمر رسانده است.
او با 20 گل در صدر جدول گلزنان لیگ هلند است و یکی از بازیکنان کلیدی اریک تانهاچ در رقابت های این فصل و تلاش باشگاه برای عنوان قهرمانی بود.
روزنامه آلمانی بیلد نیز گزارش داد که سران بایرن مونیخ با مدیر برنامه آلر تماس گرفته و درباره دستمزد این بازیکن که حدود 10 میلیون یورو در هر فصل خواهد بود، مذاکره کردند.
گفته می شود مبلغ پیشنهادی بایرن برای جذب این بازیکن از آژاکس حدود 40 میلیون یورو خواهد بود که سران این باشگاه هلندی آن را خواهند پذیرفت یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بایرن مونیخ در حال بررسی گزینه هایی برای جانشینی روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی خود است.


سرویس خبر شماره: 1821505 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 13:20 |
608 |

0نظرات

قرارداد لواندوفسکی با بایرن در تابستان 2023 به پایان می رسد اما ظاهرا این بازیکن تصمیم گرفته تابستان آینده این تیم را ترک کند.
بسیاری از منابع اسپانیایی مدعی شده اند که مهاجم لهستانی با بارسلونا به توافق رسیده است و صحبت های او پس از ثبت نام بایرن در پیروزی مقابل بروسیا دورتموند نیز به این شایعات دامن زد.
اگرچه سران بایرن در روزهای اخیر بارها تاکید کرده اند که قصد ندارند لوا را بفروشند، اما به نظر می رسد خطر از دست دادن مهاجم و گلزن درخشان خود را نیز به خوبی می دانند و گزینه هایی را برای جایگزینی او در نظر می گیرند.
دیلی میل مدعی شده است که سباستین آلر، ستاره آژاکس یکی از گزینه هایی است که بایرن به عنوان جانشین بالقوه لواندوفسکی در نظر دارد.