دستگیری 3 نفر به دلیل همکاری غیرقانونی با پی اس جی


سرویس خبر شماره: 1845749
07 مه 1401 در 6:45 ب.ظ.
3.4K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

حومه بی پایان پاریس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساعاتی پس از انتشار گزارش مجله لیبراسیون مبنی بر دست داشتن ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در باج گیری، اخاذی و دستگیری غیرقانونی یک تاجر الجزایری-فرانسوی در قطر، لوپاریزین گزارش حاشیه ای جدیدی از PSG منتشر کرد که توسط جی و الخلیفی منتشر شد. بر اساس اطلاعات فاش شده توسط لوپاریزین، سه نفر متهم به کمک های غیرقانونی و پولشویی به نفع باشگاه پاریسی امروز در دادگاه پاریس برای بازجویی به عنوان بخشی از تحقیقاتی که از ژوئیه 2021 آغاز شده بود، معرفی شدند.

اولین مظنون مالیک است که در سال 2018 به عنوان کارمند در PSG کار می کرد. او اخیراً به همکاری خود با این باشگاه پایان داده و ظاهراً از یکی از دوستانش برای به دست آوردن اطلاعات محرمانه از پلیس استفاده کرده است. اطلاعاتی که به پی اس جی برای حل مشکلات حقوقی بازیکنانش کمک می کند. به عنوان مثال، در مورد سیلی نیمار به یکی از هواداران رن در سال 2019 پس از باخت در فینال کوپه دو فرانس، مالک توانست اطلاعات محرمانه ای را از پلیس به دست آورد.

دومین فرد دستگیر شده یک پلیس است که لوپاریزین گفت برای اداره امنیت بین المللی پلیس ملی کار می کرد. مظنون متهم به صدور غیرقانونی اجازه اقامت برای یک سرمایه گذار خاورمیانه است. وکلای او در مورد لوپاریزین اظهار نظر نمی کنند.

متهم سوم و آخر طیب است، همان فردی که لیبراسیون امروز درباره او صحبت کرد. این مرد 41 ساله که به همراه همسر و فرزندانش در قطر زندگی می کرد، حدود دو سال پیش دستگیر شد و تا اول آبان ماه در زندان بود. او اطلاعاتی در اختیار داشت که نشان می داد ناصر الخلیفی در روند بحث برانگیز انتخاب قطر به عنوان میزبان جام جهانی نقش داشته است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش لوپاریزین، پلیس فرانسه سه نفر را در ارتباط با تحقیقات مربوط به پاری سن ژرمن و ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، دستگیر کرده است.

دستگیری 3 نفر به دلیل همکاری غیرقانونی با پی اس جی