دستیار سابق یک اسپانیایی سرشناس در رادار تیم ملی!

امیر قلعه نویی شب گذشته در حاشیه یک بازی دوستانه از حضور دو دستیار خارجی در تیم ملی خبر داد که گمانه زنی های زیادی در این باره به وجود آورد.

اواخر فروردین ماه جلسه ای بین امیر قلعه نویی و مهدی تاج برگزار شد و تقریباً آخرین جزئیات برای استخدام دستیار خارجی با هماهنگی کامل مشخص شد. سپس دپارتمان تیم های ملی و دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال مذاکره با گزینه های مد نظر را بر عهده گرفتند.

سرمربیان اسپانیا و پرتغال مد نظر فدراسیون فوتبال و امیر قلانوی برای حضور در تیم ملی به عنوان دستیار هستند.

    دستیار سابق یک اسپانیایی سرشناس در رادار تیم ملی!

با این حال، خبرها حاکی از آن است که یک سرمربی اسپانیایی که پیش از این در فوتبال اسپانیا و انگلیس به رافائل بنیتز کمک کرده، مورد توجه فدراسیون فوتبال قرار گرفته و مقدمات مذاکره با او فراهم شده است.

سه گزینه آخر پرتغال و اسپانیا مورد توجه فدراسیون و امیر قلعه نویی به عنوان کادر فنی تیم ملی هستند و دو نفر از این گزینه ها در نهایت کار خود را در ایران آغاز خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پیش از این از سرخیو کاستا پرتغالی و فیلیپه کوئیلو دو دستیار پائولو بنتو در تیم ملی کره جنوبی به عنوان گزینه های اصلی تیم ملی نام برده می شد که همچنان در رادار اتحادیه فوتبال انگلیس قرار دارند.


سرویس خبر شماره: 1922423
01 مه 1402 در 07:16 ب.ظ
1.9 هزار |

0نقطه نظر

گزینه های اروپایی برای همکاری با قلانوی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از اولین روزهای انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، خود رئیس فدراسیون فوتبال از حضور دستیاران خارجی در ایران خبر داد. اما از ابتدا مشخص بود که دستیار خارجی پس از اردوی فروردین و برای اردوی خرداد در اردوی تیم ملی حاضر می شود.