دستیار سرمربی دانمارکی معتقد است که رابطه باشگاهی راسموس هویلوند و کریستین اریکسن به نفع دانمارک خواهد بود – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

دو بازیکن دانمارکی منچستریونایتد، راسموس هویلوند و کریستین اریکسن، به دلیل روابطشان در سطح باشگاهی، تاثیر زیادی در رقابت‌های یورو 2024 دانمارک دارند.

بازیکنان اسکاندیناوی در این سال شانس های متضادی داشتند، جایی که راسموس هوجلوند خود را به عنوان مهاجم اول در باشگاه دوران کودکی خود تثبیت کرد و با 16 گل بهترین گلزن این تیم بود.

با این حال، کریستین اریکسن نقش کمتری در یونایتد داشته است، جایی که به سختی در مقایسه با اولین فصلش در اولدترافورد بازی کرد.

هر دو بازیکن نماینده کشورشان در یورو 2024 خواهند بود و قصد دارند دانمارک را یک مرحله بیشتر از صعود عالی خود به نیمه نهایی در سال 2021 ببرند.

دستیار دانمارکی، مورتن ویگهورست، در صحبت با رویترز (از طریق ESPN) ادعا کرد که این دو یونایتد به دلیل گذراندن زمان زیادی با هم در سطح باشگاهی می توانند ترکیبی پربار داشته باشند.

او گفت که دانمارکی‌ها سعی می‌کنند از روابطی که بازیکنان می‌توانند در موقعیت‌های باشگاهی خود داشته باشند، استفاده کنند، زیرا این همیشه یک مزیت است، به خصوص وقتی در مورد بازیکنان بزرگی مانند کریستین و راسموس صحبت می‌کنید.

مربی سپس ادعا کرد که این چیزی است که نه تنها این نسل تلاش خواهد کرد و از آن بهره خواهد برد، بلکه مشخصه هر تیم موفق دانمارکی بوده است.

از لحاظ تاریخی، این موضوع برای دانمارک نیز یک مشکل بوده است. در تیم بزرگ دانمارکی دهه 80 ما بازیکنانی داشتیم که در آژاکس و اندرلخت با هم بازی می کردند، باشگاه هایی مانند آن که بازیکنان در سطح بالایی بازی می کردند.

آنها با هم بازی می‌کردند و این روابط را به تیم ملی باز می‌گرداندند، که این یک چیز عالی است. حتی در تیم قهرمان یورو 1992، ما هفت یا هشت بازیکن داشتیم که با بروندبی رابطه داشتند و این چیزی است که می توان از آن استفاده کرد.

ویگهورست همچنین پس از اینکه اریکسن از برخی رسانه های دانمارکی به دلیل حضورش در ترکیب انتقاداتی دریافت کرد، تمجیدهای بیشتری از او به عمل آورد، به ویژه از سوی توماس گریوزن بازیکن سابق رئال مادرید.

اریکسن هنوز هم بازیکن فوق العاده ای است و او این تجربه را دارد. ما باید به یاد داشته باشیم که رفتن به یورو و به طور کلی فینال ها، داشتن بازیکنانی که قبلاً آنجا بوده اند و این کار را انجام داده اند و همه چیز را امتحان کرده اند بسیار مهم است.”

این دو یونایتد روز یکشنبه اولین آزمون خود را مقابل اسلوونی پیش از دیدار بزرگ این گروه مقابل انگلیس در روز پنجشنبه هفته آینده برگزار خواهند کرد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/14/danish-assistant-coach-believes-rasmus-hojlund-and-christian-eriksens-club-relationship-will-benefit-denmark-281632/ منبع: