دستیار قلعه نویی: امیدوارم یورو غافلگیر کننده باشد


کد اطلاعات: 2049474
29 ژوئن 1403 ساعت 10:05 ب.ظ.
2.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

آنتونی مانیکون، قائم مقام امیر قلعه نویی درباره رقابت های یورو 2024 صحبت کرد.

دستیار قلعه نویی: امیدوارم یورو غافلگیر کننده باشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مراسم برترین های فوتسال کشور امروز با حضور امیر قلعه نویی دستیار ایتالیایی برگزار شد. آنتونی مانیکونه در حاشیه این مراسم با خبرنگاران صحبت کرد و موضوع گفتگو با سرمربی تیم ملی ایران رقابت های یورو 2024 بود.

آنتونی مانیکونه درباره عملکرد کشورش در یورو 2024 با خبرنگاران گفت: ایتالیا در اولین بازی خود بسیار خوب بود. آنها در همان اوایل مسابقه بازی را باختند اما کم کم به بازی برگشتند. آنها آمادگی بسیار خوبی داشتند و امیدوارم به این راه ادامه دهند و نتایج خوبی کسب کنند.

وی در خصوص تیم هایی که برای قهرمانی رقابت می کنند نیز گفت: پاسخ به این سوال سخت است، زیرا هنوز مسابقات دور اول است. به یاد دارم اسپانیا در اولین بازی خود در جام جهانی آفریقای جنوبی به سوئیس باخت و سپس پیروز شد. آرژانتین در اولین بازی خود مقابل عربستان در جام جهانی قبلی نیز شکست خورد. امیدوارم در مسابقات شگفتی ساز شود. ایتالیا یکی از شگفتی ها نیست، زیرا قبلاً قهرمان شده است. آلمان را هم خیلی خوب دیدم. باید دید در نهایت چه نتیجه ای حاصل می شود.

1947029

دستیار قلانوی درباره دیدار بعدی ایتالیا مقابل اسپانیا نیز توضیح داد: این دیدار بسیار زیبا خواهد بود. به نظر من اسپانیا به عنوان یک مدعی در این تورنمنت ظاهر می شود و ایتالیا نیز در تلاش است تا در این دیدار نتیجه خوبی بگیرد.

مانیکونه در پایان درباره تغییر نسل در تیم ملی ایتالیا و به خصوص در خط دفاعی گفت: در بازی با ازبکستان هم گفتم که همه تیم ها تغییر کرده و فوتبال جهانی شده است. به نظر من حتی مدل دفاعی و تاکتیک ایتالیا هم تغییر کرده است. مقابل اسپانیا نمی گویم کاملا دفاعی بازی می کنیم اما قطعا فاز دفاعی را تقویت می کنیم. از نظر دفاعی هم سعی می کنیم بازیکنان را به اندازه خط حمله موثر کنیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی