دستیار کلوپ توضیح داد: چرا آرتور با جوانان تمرین می کند؟

دستیار یورگن کلوپ درباره تمرین آرتور ملو با تیم زیر 21 سال این باشگاه توضیح داد. ملو خرید تابستانی باشگاه از لیورپول بود.

دستیار کلوپ توضیح داد: چرا آرتور با جوانان تمرین می کند؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امروز گزارش هایی منتشر شد که نشان می دهد کادر فنی لیورپول و یورگن کلوپ از تصمیم تابستانی خود برای جذب آرتور ملو از یوونتوس پشیمان هستند. بر اساس این خبر مشخص شد که ملو در حال حاضر با تیم زیر 21 سال این باشگاه تمرین می کند.

بری لیوتاس، دستیار یورگن کلوپ، به The Athletic گفت: “تا آنجا که من می دانم، آرتور از یورگن کلوپ خواسته است تا بازی کند. اما او باید به اوج شرایط بدنی خود برسد و نیازی به استراحت در روزهایی که آرتور در فیفا مربیگری می کند، نداشت. روزها و این نشان می دهد که او چقدر حرفه ای است.

در حالی که سایر بازیکنان لیورپول برای شرکت در مسابقات روز فیفا به تیم های ملی خود پیوسته اند یا در این مدت در تعطیلات به سر می برند، آرتور ملو این روزها در آکادمی باشگاه با بازیکنان زیر 21 سال تمرین می کند.

“او در تمرین دیروز عالی بود و با جوانان بسیار خوب کار می کند. آرتور ستاره اصلی تمرین دیروز زیر 21 سال بود. از زبان بدن آرتور می توان فهمید که او مصمم است به ترکیب تیم اصلی برسد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

یکی از دستیاران یورگن کلوپ پس از انتشار این خبر مصاحبه ای انجام داد و گفت که هدف از تصمیم کادر فنی تسریع برنامه بهبود تناسب اندام آرتور بوده و لیورپول قصد دارد در اسرع وقت آن را آماده کند. .


سرویس خبر شماره: 1844807
30 سپتامبر 1401 @ 21:05
92

0نقطه نظر