دستیار کی روش: ایران قطعا از گروه خود خارج می شود


سرویس خبر شماره: 1845837
8 مه 1401 ساعت 3 بعد از ظهر.
4.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

اما مطمئن هستیم که به مرحله حذفی جام جهانی صعود می کنیم. صعودی که تاریخ را رقم خواهد زد. زیرا ایران برای اولین بار به چنین موفقیتی دست می یابد. ایرانی ها در دو دوره قبلی جام جهانی به جدایی از گروه خود بسیار نزدیک شده اند. کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که دوباره تلاش کنیم تا آن آرزو را محقق کنیم. اما در تیم ملی روحیه جنگندگی فوق العاده ای وجود دارد. ذهنیت و روحیه بچه ها عالی است.»

زمان کمی تا جام جهانی داریم. در اردوی اتریش فقط پنج روز فرصت داشتیم تا در کنار بازیکنان باشیم. بازیکنان از الان تا جام جهانی در خدمت باشگاه ها هستند و کار زیادی نمی توانیم انجام دهیم. دست ما واقعا بسته است

اولین بازی تیم ملی در جام جهانی مقابل انگلیس در گروه B خواهد بود. دیدار دو تیم در الریان پیش از این مورد توجه رسانه های انگلیسی قرار گرفته است. ساندی تایمز در گفتگو با دسا نظر او را در مورد وضعیت ایران و امیدهایش در قطر جویا شد.

حضور در کادر فنی ایران چهارمین نقش راجر دسا در یک تیم ملی است. حضور در قطر دومین حضور او در جام جهانی به عنوان مربی خواهد بود. کی روش و دسا در جام جهانی 2010 آمریکای جنوبی نیز از اعضای کادر فنی تیم ملی پرتغال بودند. راجر دسا دستیار کی روش در تیم ملی مصر بود و مربیگری در تیم ملی آفریقای جنوبی نیز در کارنامه او دیده می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دسا به ساندی تایمز گفت: “ای کاش زمان بیشتری در تیم ملی ایران داشتیم. برد مقابل اروگوئه ما را بسیار هیجان زده کرد و اعتماد به نفس ما را افزایش داد. ما در حال آزمایش بازیکنان مختلف هستیم تا آنها را بهتر بشناسیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دستیار سرمربی تیم ملی پس از نمایش خوب ایران در دو دیدار دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال که با برتری یک بر صفر مقابل اروگوئه و یک بر یک مقابل سنگال همراه بود، دستیار سرمربی تیم ملی در گفت و گو با انگلیسی گفت. رسانه ها درباره صعود ایران به مرحله گروهی جام جهانی اطمینان دارند.

اروگوئه که در حال حاضر سیزدهمین تیم ملی برتر جهان در رده بندی فیفا است، قدرتمندترین حریفی است که ایران توانسته بر آن غلبه کند.

راجر دسا، دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی، در مصاحبه با ساندی تایمز گفت که مطمئن است ایران در جام جهانی قطر از ترکیب تیمش بیرون خواهد آمد.

دستیار کی روش: ایران قطعا از گروه خود خارج می شود

تیم ملی ایران در آخرین رده بندی فیفا پس از پیروزی دلگرم کننده مقابل اروگوئه به رده بیستم صعود کرد. کارلوس کی روش و دستیارش راجر دسا بیش از هر زمان دیگری به آمادگی تیم ملی در آستانه جام جهانی امیدوار هستند.

راجر دسا در گذشته دروازه بان تیم ملی آفریقای جنوبی بود و در زمینه مربیگری نیز هدایت تیم اورلاندو پیراتس را بر عهده داشت. او در هفته های اخیر از سوی کارلوی کی روش به تهران دعوت شد تا به کادر فنی تیم ملی اضافه شود. کی روش و دسا در تیم ملی مصر همکار بودند و با این تیم به فینال جام ملت های آفریقا راه یافتند، هرچند در ضربات پنالتی مقابل سنگال شکست خوردند و به جام قهرمانی نرسیدند.