دست راست کلوپ برای نقش سرمربی باز است – اما “بیایید ببینیم یورگن چه احساسی دارد” – باشگاه لیورپول

پیتر کراویتز به دنبال یورگن کلوپ از دروازه خروج لیورپول خارج شد و از آن زمان اعتراف کرده است که می‌خواهد نقشی در مدیریت داشته باشد، اما همچنین منتظر خواهد بود تا ببیند سرمربی سابق قرمزها چه تصمیمی می‌گیرد.

کراویتز از زمان حضور آنها در ماینتس در دهه 1990 به عنوان دست راست کلوپ کار کرده است، هیچ کس بیشتر با این بازیکن آلمانی کار نکرده است.

او لقب «چشم» را به خود اختصاص داد و هر جا که کلوپ رفته، او را دنبال کرده است. اما جدایی از لیورپول آنها را حداقل در حال حاضر در مسیرهای متفاوتی قرار می دهد.

سرمربی سابق لیورپول زندگی خود را به مایورکا، جزیره ای اسپانیایی منتقل کرده است، در حالی که کراویتز همانطور که در پادکست “آلدو ملاقات می کند” به زادگاهش در آلمان، ماینز باز خواهد گشت.

هنگامی که از کراویتز پرسیده شد که آینده او چیست، گفت: «مثل یورگن، حداقل نیم سال، مرخصی بگیریم، و بعد ببینیم.

“من هنوز ایده مناسبی درباره آنچه باید انجام دهم یا چه خواهد بود ندارم. مدیریت است یا چیز دیگری؟ وقتم را خواهم گرفت.»

با توجه به احتمال حضور در یک نقش مدیریتی، او اذعان کرد که اگر کلوپ تصمیم به بازگشت به بازی بگیرد، هنوز می‌تواند نقشی در شغل آینده‌اش داشته باشد.

کراویتز در مورد مدیریت گفت: «در حال حاضر، صادقانه بگویم، اولین هدف من نیست. “این چیزی است که می توانم به آن فکر کنم، بله. اجازه بدید ببینم.

بیایید ببینیم یورگن چه احساسی دارد، چه برنامه‌هایی دارد و آیا ایده‌ای دارد، و آیا این ایده برای من مناسب است یا نه، آیا او من را می‌خواهد یا نه. خواهیم دید.

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 22 ژوئیه 2020: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول (L) و پیتر کراویتز، دستیار سرمربی لیورپول، در حین اهدای جام بر روی سکو جشن گرفتند و قرمزها پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و چلسی در آنفیلد  این بازی به دلیل قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی دولت بریتانیا در طول همه‌گیری کروناویروس COVID-19 پشت درهای بسته انجام شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 22 ژوئیه 2020: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول (L) و پیتر کراویتز، دستیار سرمربی لیورپول، در حین اهدای جام بر روی سکو جشن گرفتند و قرمزها پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و چلسی در آنفیلد  این بازی به دلیل قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی دولت بریتانیا در طول همه‌گیری کروناویروس COVID-19 پشت درهای بسته انجام شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

“تا الان، من باز هستم و هنوز تصمیم نگرفته ام. اکنون نمی خواهم تصمیمی بگیرم زیرا برای من کاملاً واضح است که باید کمی عقب نشینی کنم. می‌خواهم دوباره انرژی و انگیزه‌ام را پیدا کنم.»

کلوپ تاکید کرد که به یک استراحت قابل توجه نیاز دارد، اما در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود در لیورپول گفت که دوباره “کار خواهد کرد”، اما پس از 23 سال به عنوان سرمربی تیم اصلی، هیچ تضمینی وجود ندارد که او این پست را بر عهده بگیرد. از نو.

او گفت: “من دقیقاً نمی دانم چرا هیچ کس باور نمی کند که من احتمالاً دوباره مدیر نخواهم شد، اما می دانم زیرا واضح است که به نظر می رسد یک دارو باشد.

به نظر می رسد (به نظر می رسد) زیرا همه برمی گردند و همه تا 70 سالگی کار می کنند. همیشه این فکر را داشتم که این کار را برای مدت طولانی انجام نخواهم داد.»

فقط زمان نشان می دهد که آیا آن تماس تلفنی با کراویتز هرگز برقرار می شود یا خیر!

https://www.thisisanfield.com/2024/06/klopps-right-hand-man-open-to-manager-role-but-lets-see-how-jurgen-feels/ منبع: