دست قوی سالیبا واقعیتی است که آرسنال باید با آن دست و پنجه نرم کند

وقتی نوبت به قرارداد می رسد، صلیبا و نمایندگانش در موقعیت بسیار بسیار قوی قرار دارند. این واقعیت موقعیتی است که آرسنال باید با آن دست و پنجه نرم کند. باشگاه با تهدید دوئل مواجه است که او یا سال آینده به صورت آزاد ترک می‌کند، یا باید تابستان امسال تصمیمی بگیرد تا حداقل مقداری پول روی میز باقی نماند. این یک رویا برای نماینده است زیرا او می تواند آن دست را با یک سیگار برگ و یک ویسکی بازی کند، زیرا او آستینش را نیز در آستین دارد.

جمعه بر همه شما مبارک

آیا من ستاره میشلن را از سرآشپز باسکی آرسنال می‌خواهم، یا بند انگشت و کوفته‌های خوک باواریایی را از پسر بچه‌ای که به نظر می‌رسد زیرزمینی دارد که هرگز نمی‌خواهید آن را ببینید، زیرا اگر انجام دهید این آخرین چیزی است که می‌بینید؟ فکر می کنم می دانم کجا ترجیح می دهم غذا بخورم.

انگشتان ضربدری.

وقتی برای بچه‌ای که فقط 18 سال دارد و برای ظاهر حرفه‌ای دو رقمی نیست، 28 میلیون پوند می‌پردازید، باید از این سرمایه‌گذاری آگاه باشید. آیا او به طور بالقوه بهتر از برخی از مدافعانی بود که ما در باشگاه داشتیم؟ آره. آیا او آماده بازی منظم در لیگ برتر در تیمی بود که میکل آرتتا می ساخت؟ مطمئن نیستم که زمان مناسبی برای او باشد. ما در آن دوره فراز و نشیب هایی داشتیم که شاید او آنقدر که ما نیاز داشتیم آماده نمی شد. بنابراین، من به خودی خود مشکل بزرگی با وام ها ندارم. سودمند بوده اند.

درست است، من شما را با یک Arsecast کاملا جدید می گذارم که بیانیه ها را با کلایو پالمر انجام می دهد. لذت ببرید!

همان طور که انتظار دارید، شایعات در حال افزایش است. این کاملاً چیزی است که در حالی که دکلان رایس برای آخرین بازی خود برای وستهام (چهارشنبه آینده در فینال لیگ کنفرانس اروپا) آماده می شود، همه نوع صحبت در مورد علاقه بایرن مونیخ وجود دارد. منظورم این است که آنها ممکن است علاقه مند باشند. او ممکن است به آنها علاقه مند باشد. وقتی یک فوتبالیست با آن قد و قامت هستید، به نوعی شبیه این است که «به کدام رستوران عالی می روید و غذا می خورید»؟ شما گزینه های زیادی دارید

اگر آرسنال به او پول ندهد، شخص دیگری خواهد پرداخت. به همین سادگی. اما من امیدوارم که به عنوان یک بخش کلیدی از این تیم جوان که فصل گذشته خیلی خوب عمل کرد، به عنوان کسی که با هواداران ارتباط برقرار کرد و از فوتبالش در اینجا و زندگی اش در لندن لذت می برد، برای سالیبا پیچیده تر از پیدا کردن آن نباشد. رقم مناسب آرسنال در حال حاضر مکانی جذاب برای فوتبالیست‌ها است، به نظر می‌رسد که نام‌های شایسته‌ای در تابستان وارد دروازه‌ها می‌شوند و این نیز ممکن است کمک کند.

من ممکن است اشتباه کنم، اما من گمان می کنم که برخی از آنچه اکنون می بینیم در مورد آن مذاکره است. پخش علنی برخی از آن‌ها به نفع سالیبا است زیرا نمی‌تواند هوادار آرسنال وجود داشته باشد که نخواهد او آینده‌اش را به باشگاه متعهد کند. ما یکی از بهترین مدافعان جوان جهان را داریم و به بهترین بازیکنان باید پول پرداخت شود. همه می دانند که ما به ساکا چه پولی داده ایم و پردرآمدترین بازیکن باشگاه شما همیشه نوعی معیار است. اما پس از آن نیز پایین ترین است. این بدان معنا نیست که او دستمزد ساکا را می‌خواهد، اما نقطه مناسبی را بین او و شخصی مانند سدریک (که با تشکر از رائول، دستمزد بزرگ بوسمن دریافت می‌کند) پیدا کنید و احتمالاً آن را انجام خواهید داد.

در این هفته صحبت هایی در مورد ویلیام سالیبا مطرح شد و بعد از اینکه بوکایو ساکا، گابریل مارتینلی و آرون رمزدیل را به قراردادهای جدید بستند، او در حال حاضر در مورد تمدید قراردادها مورد توجه قرار گرفته است. من در مورد علاقه پاری سن ژرمن شنیده ام، اما پس از آن نیز علاقه PSG به مارتین اودگارد وجود داشت. این که یکی از ثروتمندترین باشگاه های اروپا چشمش به یکی از بهترین مدافعان جوان اروپا، به خصوص مدافع فرانسوی است، نباید داستان بزرگی باشد.

سوالی که اکثر مردم داشتند این بود که تابستان گذشته وقتی او برگشت و ما یک خرید 50 میلیون پوندی داشتیم که در بن وایت در پست او بازی می کرد چه اتفاقی می افتاد؟ پاسخ قاطعانه بود. سفید به سمت دفاع راست رفت، سالیبا وارد زمین شد، و همانطور که مرتباً گفته‌ام، شما می‌توانید نظر یک مربی در مورد یک بازیکن را با انتخاب تیمش تشخیص دهید. سالیبا در هر بازی بازی کرد و همکاری درخشانی با گابریل برقرار کرد تا اینکه در بازی مقابل فولام آسیب دیدگی را دید و سپس آن را در برابر اسپورتینگ تشدید کرد.

برخی از مشکلات در طول جاده با او وجود داشته است، برخی چیزها که باید کمی بهتر مدیریت می شد – اما در اصل فکر نمی کنم هیچ مشکلی فاحشی در توسعه یک مدافع بسیار جوان با چند دوره قرضی وجود داشته باشد. جایی که ما ضرب الاجل را از دست دادیم و او ماند و بازی نکرد، بد بود، بدون شک – اما فراتر از آن دوران او در نیس و به ویژه مارسی واقعاً برای پیشرفت او خوب بود. فکر می‌کنم می‌توانید یک خط مستقیم بین آن دوره‌های قرضی و اینکه چقدر او در این فصل برای ما خوب بود، ترسیم کنید.

https://arseblog.com/2023/06/salibas-strong-hand-a-reality-arsenal-have-to-deal-with/ منبع:

وقتی به او در زمین، در هنگام جشن‌ها، در فیلم‌های تمرینی، و همه راه‌های دیگری که می‌توانید امتحان کنید و ببینید که بازیکنی در یک باشگاه چه احساسی دارد نگاه می‌کنم، هیچ حسی نمی‌کنم که ارتباط او قطع شده باشد. او را بعد از گل ریس نلسون تماشا کنید. ببینید او چگونه در گروه قرار می گیرد. من بازیکنی را نمی بینم که ناراضی باشد، بنابراین این پایه خوبی است. او بیش از یک بار علناً در مورد اینکه چقدر در آرسنال دوست دارد صحبت کرده است. شما می‌توانید آن را به‌عنوان چیزهایی که فوتبالیست‌ها همیشه در مصاحبه‌ها می‌گویند رد کنید، اما به همین راحتی آن را از نظر ظاهری در نظر بگیرید.

این واقعیت که او فقط یک سال فرصت دارد دلیلی برای نگرانی در میان هواداران آرسنال است، قابل درک است. البته در مورد ساکا هم همین وضعیت بود، اما فکر نمی‌کنم همان حس خطر وجود داشته باشد. من همیشه احساس می کردم که او به دلیل ارتباطش با باشگاه و لندن قرار است تمدید کند، و این در مورد سالیبا یکسان نیست.