دشان: تورام را به خاطر بنزما دعوت نکردم



سرویس خبر شماره: 1853671
24 نوامبر 1401 ساعت 15:00
3.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما یک تیم کامل هستیم

دیدیه دشان در آخرین لحظات دلیل دعوت مارکوس تورام به جام جهانی را توضیح داد و گفت که هیچ ترسی از مصدومیت احتمالی کریم بنزما ندارد.

زمینه ها :

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدیه دشان سرمربی تیم فرانسه ابتدا فهرست 25 نفره حضور در جام جهانی را اعلام کرد، سپس دیروز با دعوت از مارکوس تورام این فهرست را تکمیل کرد. دیروز همچنین مشخص شد که کادرفنی کیمپمبه به جام جهانی نخواهند رسید و اکسل دساسی به جای آن دعوت شده است.

برخی دلیل دعوت تورام را ترس از شدت مصدومیت کریم بنزما در جام جهانی می دانند اما دشان این موضوع را تکذیب کرد و گفت:“اصلا نه. ابتدا قرار بود لیست ما 26 بازیکن باشد، اما ترجیح دادم یک جای خالی را پر کنم تا تصویر بهتری از تیمم پس از پایان رقابت های بین باشگاهی داشته باشم.” در نهایت تصمیم گرفتم تورام را دعوت کنم. اما دلیل انتخاب او ترس از آسیب رساندن به بنزما یا مهاجم دیگری نبود.

دشان درباره ناکامی کیمپمبه در رسیدن به جام جهانی گفت:“من وارد جزئیات نمی شوم، اما او تمام تلاش خود را برای رسیدن به جام جهانی انجام داد. در نهایت این اتفاق نیفتاد و ما باید واقعیت را بپذیریم. شاید او بتواند چهارشنبه در دسترس باشد، اما نکته مهم این است که حس جسمی و روحی بازیکن و او آماده نبود کادر انسانی صادق است و من صحبتی صریح با او داشتم خط او دردناک بود، اما من چاره دیگری نداشتم. تیم باشگاهی. فکر می‌کنم ترکیب خوبی در دفاع داریم و چندین بازیکن می‌توانند در پست‌های دفاعی مختلف بازی کنند. ما یک تیم کامل داریم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی