دشان: خوشحال می شوم ترکیب پرتغال را به شما بگویم!


سرویس خبر شماره: 2052723
14 جولای 1403 در 7:42 ب.ظ.
1.2K |

4نقطه نظر

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در آستانه مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 درخواست جالبی از خبرنگاران کرد.

دشان: خوشحال می شوم ترکیب پرتغال را به شما بگویم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرانسه و پرتغال عصر فردا در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 باید به مصاف یکدیگر بروند که پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی در ضربات پنالتی اسلوونی را شکست داد و فرانسه با گل به خودی یان ورتونگن بلژیک را شکست داد تا به این مرحله صعود کند. .

دیدار دو تیم تکرار فینال یورو 2016 است که به سود پرتغال به پایان رسید و جام را به خانه برد. فرانسه دو سال بعد از این مسابقه قهرمان جام جهانی 2018 شد و تقریبا دو سال پیش به فینال جام جهانی رسید و در آنجا مغلوب آرژانتین شد.

دیدیه دشان امیدوار است تیمش در دیدار حساس مقابل پرتغال پیروز شود و به دور بعد صعود کند.

دشان در ابتدای نشست خبری گفت: “من چندین گزینه برای جایگزینی آدرین رابیو دارم، اما اکنون زمان مناسبی نیست. اگر اطلاعاتی در مورد تیم ملی پرتغال دارید، خوشحال می شوم که آن را بشنوم!”

2050428

کریستیانو رونالدو؟

رونالدو توانایی برد، قاطع بودن و گلزنی را دارد. او آماده است و همیشه خواهد بود. اگرچه او اکنون بزرگتر شده است، اما همچنان یک رقیب بزرگ خواهد بود.

انتقاد از تعویض های فرانسوی؟

این سبک من نیست که یک بازیکن را فقط به خاطر تغییر عوض کنم. درست است که تا به حال زیاد تغییر نکرده ام. بازیکنان حاضر در زمین هیچ نشانی از خستگی نداشتند و به همین دلیل آنها را تعویض نکردیم.

مسابقه فردا؟

چنین مسابقاتی سطح بسیار بالایی دارد. هر دو تیم بازیکنانی دارند که می توانند تفاوت ایجاد کنند. مثل تیم ما در این تیم پرتغال کیفیت زیادی وجود دارد. آنها یکی از بهترین تیم های اروپا هستند. من مطمئن هستم که از نظر تاریخی، رقابت بین ما نزدیک بوده است، اما در این مرحله از رقابت به ندرت یک بازی یک طرفه است. بازی یک چهارم نهایی عالی خواهد بود.

2050429

مجله اخبار فوتبال خارجی