دشان: ما قهرمان می شدیم، تصمیم من تغییر نمی کرد

تیم باید با شرایط سختی دست و پنجه نرم می کرد و این ممکن بود روی بازیکنان تاثیر جسمی و روحی بگذارد. اما برای بازیکنانی که در ترکیب معمولی حضور داشتند هیچ نگرانی نداشتم. آنها 100% آماده بودند، اما ما فقط 4 روز از آخرین بازی زمان داشتیم، بنابراین شاید بازیکنان فرانسه در فینال کمی خسته بودند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیدیه دشان گفت: حتی اگر پیروز می شدیم، به این سوال درباره آینده ام بعد از فینال و به این زودی پاسخ نمی دادم. به خاطر این شکست برای بازیکنان و کادر فنی ناراحتم. در ابتدای سال آینده با رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه ملاقات خواهم کرد و سپس خواهید دانست که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.


سرویس خبر شماره: 1860068
28 دسامبر 1401 ساعت 10:58
10.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما در سال جدید تجارت می کنیم:

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه مدعی شد که در آغاز سال جدید آینده را تعیین خواهد کرد.

دشان: ما قهرمان می شدیم، تصمیم من تغییر نمی کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در خبرها ابتدا آمده بود که همکاری یک دهه ای دیدیه دشان با تیم فرانسه پس از جام جهانی به پایان خواهد رسید و زین الدین زیدان سرمربی پرافتخار این تیم خواهد شد. . اما نتایج درخشان تیم فرانسه در جام جهانی احتمال حضور دیدیه دشان روی نیمکت این تیم تا پایان مسابقات یورو 2024 را تقویت کرده است و حالا دیدیه دشان مدعی شده است که به زودی قرار است با این تیم مذاکره کند. فدراسیون و در حال حاضر از باخت تیمش در آخرین بازی مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی ناراحت است.