دشان: مصدومیت امباپه من را نگران کرد


سرویس خبر شماره: 2049321
29 ژوئن 1403 ساعت 1:50 ق.ظ.
1000 |

3نقطه نظر

دیدیه دشان، سرمربی تیم فرانسوی از مصدومیت کیلیان امباپه ابراز نگرانی کرد.

دشان: مصدومیت امباپه من را نگران کرد

به گزارش “ورش سه”، تیم فرانسه در دیدار افتتاحیه خود در یورو 2024 با نتیجه یک بر صفر مقابل اتریش به پیروزی رسید اما این دیدار با اتفاقی نگران کننده همراه بود. کیلیان امباپه در دقایق پایانی به شدت از ناحیه بینی آسیب دید. دیدیه دشان در مصاحبه بعد از بازی خود به مصدومیت ستاره تیمش و سایر مسائل پرداخت.

مصدومیت امباپه؟
دیدن کیلیان که اینطور مجروح شده بود من را نگران کرد. وضعیت خوبی ندارد. نمی توانم بیشتر بگویم چون باید به کنفرانس می آمدم و وقت نداشتم شرایط را بررسی کنم اما دماغش خوب نیست. پیچیده است و شکسته به نظر می رسد. این یک امتیاز منفی بازی امشب است.

خط دفاعی تیم در بازی امشب؟
گاهی اوقات سلسله مراتب درون تیم تغییر می کند. اگر امروز عصر سالیبا را به میدان فرستادم، به این دلیل است که به این نتیجه رسیده‌ام که او برای این نوع مسابقه بهتر از کوناته است. من نمی خواهم هیچ بازیکنی را در این راه از دست بدهم و همه آنها بازی خواهند کرد.

2044873

بازی مقابل اتریش؟
پیروزی مقابل تیمی که تاکتیک های متنوعی دارد و فشار زیادی به خط دفاعی وارد می کند هرگز آسان نیست. می توانستیم با اختلاف بیشتری برنده شویم اما در مجموع عملکرد خوبی داشتیم. ما کیفیت و عملکرد خوبی داشتیم و همبستگی خوبی بین بازیکنان وجود داشت، از این برد خوشحالم.

بازی بعدی؟
فعلا استراحت می کنیم و فردا به بازی بعدی فکر می کنیم. من به این تیم ایمان دارم و مطمئنم که دو بازی دیگر را با نمایش خوب پیروز خواهیم کرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی