دشمنان بزرگ ارتش، ارتش هستند! | تمرین سوم


کد اطلاعات: 2049307
29 ژوئن 1403 ساعت 5:40 ق.ظ.
2.8K امتیاز خبر|

11نقطه نظر

سپاهان با نودکیا هر 4 قهرمانی حذفی را به دست آورد

محرم نویدکیا در راهیابی تیمش به فینال جام حذفی به مصاف تیمی می رود که سال ها در آن بازی کرده و به آن افتخار کرده است.

دشمنان بزرگ ارتش، ارتش هستند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محرم نویدکیا به عنوان سرپرست کادر فنی مس رفسنجان شرایط فنی این تیم را به وضوح تغییر داد و البته با توجه به تیم قدرتمندی که در اختیار داشت در حالی که مقام نهمی لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود، تیمش. صعود به فینال جام حذفی باعث شد تیمی از استان کرمان برای اولین بار در فینال جام حذفی شرکت کند.

اما این فینال برای هواداران سپاهان و البته محرم نویدکیا یک مسابقه بسیار خاص و ویژه محسوب می شود چرا که از یک سو سپاهان پس از یازده سال به دنبال قهرمانی است و از سوی دیگر اسطوره سپاهان در تلاش برای قهرمانی با مس است. رفسنجان. . نامش را در استان و در باشگاهی دیگر جاودانه کند.

جالب اینجاست که محرم نویدکیا در چهار دوره قهرمانی سپاهان در جام حذفی به عنوان بازیکن حضور داشته و حالا این شانس را دارد که با قهرمانی در این رقابت ها به عنوان سرمربی این افتخار را تجربه کند.

سپاهان در فصول 82-83، 85-84 و 86-85 و سپس در فصل 92-91 با پیروزی مقابل استقلال، پرسپولیس، صباباتری و پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد. در تمام این مسابقات محرم نویدکیا ستاره بود. و کاپیتان سپاهان در این تیم حضور داشت.

حالا محرم به عنوان محبوب ترین اسطوره هواداران سپاهان که نتوانست به عنوان سرمربی تیمش جامی را کسب کند، مهم ترین مانع تیم محبوب و خاستگاهش برای رسیدن به جام قهرمانی پس از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی است. قهرمانی لیگ در دو فصل اخیر.

2044075

نویدکیا که حدود 16 سال برای سپاهان بازی کرد و طی دو دوره در 280 بازی در این تیم شرکت کرد و البته 9 جام قهرمانی باشگاهی را هم به دست آورد، یکی از باتجربه ترین و پرافتخارترین بازیکنان سپاهان و باشگاه فوتبال ایران به حساب می آید. سپاهان عصر پنجشنبه که برادرش رسول نویدکیا و رحمان احمدی را در ترکیب خود دارد.

دو مربی که بیشتر دوران حرفه ای خود را نیز در سپاهان گذرانده اند و فینال جام حذفی امسال قطعا بازی بسیار ویژه ای برای آنها خواهد بود چرا که آنها نیز باید به مصاف تیم محبوب خود بروند و به جام مهمی برسند که البته بسیار هم همین است. برای باشگاه مس رفسنجان، کادرفنی و بازیکنانش مهم است که سپاهان را از کسب این افتخار بازدارند.

مجله اخبار فوتبال داخلی