دشمنی دو فوق ستاره علنی شد/ امباپه و نیمار چاقو و پنیر شدند!

به نظر می رسد حضور ستارگان بزرگ در ترکیب پاریس مشکل ساز شده است. کیلیان امباپه پس از کش و قوس های فراوان با پاری سن ژرمن تمدید کرد. ظاهرا باشگاه پاریسی امتیازات کمی برای ماندن به این بازیکن جوان داده است که صدای اعتراض سایر ستاره های این تیم را در پی داشته است.

روزنامه اسپانیایی مارکا نیز با تایید خصومت و رابطه بد نیمار و امباپه نوشت: پس از پیوستن مسی به پاری سن ژرمن، رابطه دوستانه نیمار و امباپه از بین رفت. بازیکن.”

مولینا روزنامه نگار سرشناس فرانسوی نیز به اختلاف نظر علنی نیمار با امباپه پرداخت و نوشت: امباپه برای تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن شروطی داشت که یکی از آنها جدایی نیمار بود.نیمار نیز از این مشکل آگاه شد. که رابطه او با امباپه را بدتر کرد.”

امباپه در بازی اخیر پاری سن ژرمن و مون پلیه نشان داد که از شرایطش در تیم پاریسی راضی نیست. در یکی از ضدحملات، پس از اینکه بازیکن پاری سن ژرمن توپ را به مسی داد، او با عصبانیت و ناامیدی دست از فرار کشید تا ضدحمله پاری سن ژرمن را خراب کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

روزنامه فرانسوی اکیپ به او اشاره کرد و نوشت: نیمار یکی از بازیکنانی است که از امتیازهای زیادی که پاری سن ژرمن به امباپه داد شگفت زده شد.