دعوای سخت روی آنتن: مسئول حذف شهر خودرو کیست؟

دبیر شورای فوتبال استان خراسان رضوی با انتقاد از بخشهای صنعتی و نگاه نامطلوب آنها به فوتبال گفت: متأسفانه نگاه صنعت خراسان رضوی به فوتبال مطلوب نیست. اگر به استان های فعال در فوتبال دقت کنید، بنگاه های اقتصادی بزرگ و سرمایه گذاران استانی از تیم های خود حمایت می کنند. اما در خراسان رضوی این اتفاق نمی افتد. دستگاه های کلان استان باید به این موضوع رسیدگی کنند. ما در این شهر صنعتی داریم که اسمش را نمی‌برم، اما به یکی از شهرک‌های دیگر پول می‌دهد. متاسفانه عدم هماهنگی صنعت و فوتبال سابقه طولانی دارد.

محسن حیدری دبیر دفتر فوتبال استان خراسان رضوی با احساس شکست در واگذاری مالکیت شهر خودرو و مسائلی که در نهایت منجر به شرایط فعلی شد، گفت: متأسفانه تیم شهر خودرو در این فصل با عملکرد ناموفق خود در فصل گذشته مشکلات بیشتری داشته است. . . مهمترین مشکل این تیم بسته بودن پنجره نقل و انتقالات بود که نتوانست بازیکن جذب کند. سران باشگاه نتوانستند این سفر را برای دو بازی آماده کنند و متاسفانه این اتفاق افتاد.

مدیرعامل شهر خودرو با انتقاد از مدیران فوتبال استان و نقش آنها در این حادثه افزود: آقای قنبرزاده اشاره کرد که شهر خودرو در چه شرایطی تیمی خواهد داشت که آقای حمیداوی و هیئت مدیره بودند و گفتند در صورت تیم ادامه می دهیم. در خراسان نمی ماند و به تهران می رود. اگر ما بخش خصوصی هستیم و هیچکس نمی تواند به ما کمک کند پس چرا به ما اجازه نمی دهند که به تهران بیاییم.

مدیرعامل شهرخوردو در پاسخ به بخشی دیگر از صحبت های حیدری گفت: شورای فوتبال جز سنگ اندازی چه کرد؟ فکر می کنم شرایط به گونه ای است که نمی توان مردم را فریب داد. شورای فوتبال بیاید و بگوید چه بلایی سر تیم پیام آمده است. شاید ملک پیام مجبور شد تیمش را به شمال بفروشد. چرا همه تیم های خراسان را نابود کرد؟ به جز دوره مربیگری چه کارهای دیگری انجام داده اید؟ مطمئن باشید با این مدیریت که به دنبال گزارش عملکرد و مصاحبه است، هیچ تیم یا فردی آماده تعهد نیست. زیرا منافع شخصی مردان به سرمایه گذار اجازه تیمداری نمی دهد. در شهرهای دیگر، دفتر فوتبال را ببینید که به بخش خصوصی کمک می کند یا به سمت آن سنگ پرتاب می کند. همین دوستان شورای فوتبال با افرادی که می گویند تحویل بد بوده عکس یادگاری گرفتند. در حالی که امکان باز شدن پنجره وجود نداشت، آیا توپ وارد زمین آقای حمیداوی شد؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی از جلسه ای که در سازمان لیگ برای نجات شهر خودرو برگزار شد، گفت: سازمان لیگ سه هفته پیش جلسه ای برگزار کرد و دو هفته بازی های شهر خودرو را به حالت تعلیق درآورد تا مدیران شهر خودرو پنجره نقل و انتقالات را باز کنند. همچنین بازیکنان را جذب کنید. متاسفانه در این مدت هیچ اقدامی صورت نگرفت و این تیم نتوانست در بازی با پارس جنوبی به جم سفر کند.


سرویس خبر شماره: 1852405
17 نوامبر 1401 ساعت 05:39 |
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

هیچ کس مسئولیت این افول تاریخی را نمی پذیرد

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو و رضوی دبیر شورای فوتبال خراسان مواضع کاملا متفاوتی در خصوص خروج نماینده مشهد از لیگ یک داشتند.

دعوای سخت روی آنتن: مسئول حذف شهر خودرو کیست؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شهر خودرو غرق در مشکلات مدیریتی و مالکیتی، طی دو سال از لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به لیگ یک سقوط کرد و با تداوم این شرایط، از لیگ برتر حذف شد. از لیگ یکی هم با توجه به عدم حضور تیم شهر خودرو در هفته های اول و دوازدهم مقابل تیم های چوکا تلاش و پارس جنوبی جم و بر اساس مفاد ماده 23 آیین نامه مسابقات، تیم شهر خودرو نیز لیگ یک را ترک کرد. جدول و به سطوح پایین تری از مسابقات سقوط کرد. ضمناً پرونده این تیم برای اقدامات قانونی بیشتر به مراجع ذیربط ارجاع شده است تا کم کم به پایان تیم دیگری در مشهد نزدیک شویم. در همین راستا مدیرعامل شهر خودرو و دبیر شورای فوتبال استان خراسان رضوی اظهارات کاملا متفاوتی را روی آنتن شبکه خبر بیان کردند که در ادامه می خوانید و صحت هر مطلب را خودتان قضاوت می کنید.

بعد از اظهارات حیدری نوبت به اسماعیل حیدرپور رسید. وی که تا حدودی از سخنان آقای دبیر عصبانی شده بود، گفت: اولاً سوال من این است که استان پهناوری که می گویند رئیس جمهور ندارد که یک منشی از صبح تا شب فقط با رسانه ها صحبت کند. . آقای قنبرزاده و کشیری را از سازمان لیگ آنلاین بیاورید و در مورد همان جلسه ای که ایشان حضور داشتند بپرسید. یا از خود بپرسند که به عنوان نمایندگانی که از تیم های خود حمایت می کنند، چرا در پایان جلسه فرار کردند و صورتجلسه را امضا نکردند.