دعوای سردار با ستاره های تیم ملی والیبال!


کد اطلاعات: 2051749
9 جولای 1403 در 11:55 ب.ظ.
3.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

این در گنبد اتفاق می افتد.

به نظر می رسد قرار است شاهد دوئل جذاب سردار آزمون و دو ستاره تیم ملی والیبال ایران باشیم.

دعوای سردار با ستاره های تیم ملی والیبال!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران این روزها را به دور از حاشیه ها و شایعات درباره آینده فوتبالی خود در تعطیلات سپری می کند. آزمون که همیشه به والیبال علاقه داشت، این روزها در زادگاهش گنبدکاووس به سر می برد و بخشی از تعطیلات خود را در این شهر عزیز می گذراند.

او همیشه به والیبال علاقه زیادی نشان داده است، هر وقت به گنبد می رود بیشتر وقت خود را صرف بازی والیبال می کند. اما این بار اتفاق جالبی افتاد. سردار آزمون دو ستاره تیم ملی والیبال ایران که هموطنانش هستند، آرمان صالحی و صابر کاظمی را به دوئل والیبال ساحلی دعوت کرد.

به نظر می رسد این بازی مهیج در روزهای آینده برگزار شود. در این دیدار سردار آزمون به همراه یکی از یارانش به مصاف تیمی متشکل از صابر کاظمی و آرمان صالحی می رود. آرمان صالحی با بازنشر داستان سردار آزمون و با جمله معروف بسم الله اگر با حریف روبرو شدی به این چالش پاسخ داد و به نوعی برای سردار آزمون خواند.

2048856

گفتنی است آرمان صالحی به عنوان بهترین دریافت کننده لیگ ملت های والیبال انتخاب شد و صابر کاظمی نیز به دلایل نامعلومی از تیم ملی کنار رفت.

باید دید این دوئل والیبال ساحلی چگونه پیش خواهد رفت و کدام تیم موفق خواهد شد. آیا سردار آزمون و یارانش می توانند بر مهارت والیبال صالحی و کاظمی غلبه کنند؟ یا تجربه و دانش والیبالیست ها بر تلاش ستاره فوتبال ایران چیره می شود؟

مجله اخبار فوتبال داخلی