دعوای پاری سن ژرمن و امباپه ادامه دارد / من او را دوست دارم اما … / او فکر می کند لبرون جیمز است!

ریولو معتقد است امباپه “بازیکنی است که نیاز به تغییر تیم دارد، حضور بیش از حد در او می تواند او را مجانی ببازد و این کاملا اشتباه است.”

روزنامه نگار فرانسوی همچنین با قدرت امباپه بر تیم مخالف است: “من قرار نیست امباپه را به خاطر کاری که مدیران انجام داده اند سرزنش کنم. امروز او پادشاه است، او فکر می کند لبرون جیمز است: “او یک مدیر ورزشی و ورزشکار انتخاب کرد. مدیر یک مربی انتخاب کرد.”

از سوی دیگر، ژروم روتن، بازیکن سابق پاری سن ژرمن، از باشگاه می خواهد که برای حفظ این بازیکن هر کاری انجام دهد: «خروج رایگان امباپه از پاری سن ژرمن؟ تصمیم شگفت انگیزی خواهد بود. آنها یک سال فرصت دارند تا ضمانت های متفاوتی را به بهترین بازیکن جهان بدهند.

این مطلب را هم بخوانید: امباپه بند تمدید قراردادش را امضا نمی کند!/ آیا تابستان امسال بمب نقل و انتقالات منفجر می شود؟



سرویس اخبار فوتبال خارجی

قرارداد این بازیکن با پاری سن ژرمن در سال 2024 به پایان می رسد و با اینکه بهترین بازیکن آنها و محور اصلی پروژه آنهاست اما به نظر نمی رسد قصد تمدید قراردادش را داشته باشد. شایعات زیادی در مورد آینده امباپه وجود دارد. اگر او قرارداد خود را تمدید نکند، فصل آینده با آزادی باشگاه را ترک خواهد کرد، چیزی که پاری سن ژرمن حتی نمی خواهد تصورش را بکند.

دنیل ریولو، خبرنگار RMC می گوید: “من عاشق کیلیان امباپه هستم، اما اگر او به آنجا برود بازیکنان دیگری هم خواهند داشت، تیم های زیادی بدون کیلیان امباپه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد.” خیلی از تیم ها بدون او کار خوبی می کنند. بازیکنان زیادی می توانند جایگزین او شوند.

همیشه مسائل متفاوتی بین پاری سن ژرمن و ستاره هایش وجود دارد و کیلیان امباپه در حال حاضر به جای لیونل مسی یا نیمار جونیور در تیتر خبرها قرار دارد.