دعوا تشدید شد؛ سیتی مدافع مورد علاقه چلسی را می خواهد


سرویس خبر شماره: 1832771
Jul 18, 1401 @ 6:42 ب.ظ
4.5 هزار |

0نقطه نظر

شکایات دیلی میل؛

چلسی، سیتی یا بارسلونا؛ در فصل آینده پیراهن کدام تیم را خواهیم دید؟



مجله اخبار فوتبال خارجی

ناتان آکه، مدافع سیتی که دو سال پیش با مبلغ 45 میلیون یورو از بورنموث به سیتی پیوست، پس از اینکه فصل گذشته تنها 14 بار توسط پپ گواردیولا مورد استفاده قرار گرفت، با چلسی به عنوان خواستگار، قرار است این تیم را ترک کند. سیتی برای فروش این مدافع هلندی 50 میلیون یورو می خواهد و قصد دارد با پول این فروش کونده را جذب کند. سویا فقط کوند را کمتر از 60 میلیون یورو نمی فروشد و کار را برای چلسی سخت تر نمی کند. 50 میلیون برای آکه و 60 میلیون برای کونده، در حالی که رودیگر و کریستینسن از چلسی به عنوان بازیکن آزاد به رئال و بارسلونا پیوستند.

کونده دو سال است که برای سویا بازی می کند و مذاکرات جدی را با چلسی آغاز کرده است. پس از جدایی رودیگر و کریستینسن و همچنین جدایی احتمالی سزار آزپیلیکوئتا، چلسی قصد دارد سه مدافع را به خدمت بگیرد. یکی از آنها ناتان آکه و دیگری ژول کوند است. بارسلونا نیز هفته هاست که به دنبال این مدافع فرانسوی است اما به دلیل مسائل مالی نتوانسته با سویا مذاکره کند. طبق ادعای دیلی میل، سیتی هم اکنون به لیست باشگاه های حاضر به جدایی اضافه شده است.

ژول کنده به چلسی و بارسا علاقه داشت و حالا سیتی هم به این گروه اضافه شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژول کوند ستاره فرانسوی سویا در حال حاضر مورد علاقه سه تیم بزرگ فوتبال اروپایی است. با گذراندن تعطیلات تابستانی در لس آنجلس و همچنین بهبودی از آسیب دیدگی کشاله ران، انتظار می رود که او به زودی در تمرینات پیش فصل سویا شرکت کند و آینده او در باشگاه اسپانیایی نامشخص باشد.