دغدغه استقلالی ها هر لحظه بیشتر می شود!

یکی دیگر از مشکلاتی که عدم پرداخت پول به استراماچونی ایجاد می کند، ناتوانی باشگاه در کسب مجوز حرفه ای است. این یعنی حذف دوباره استقلال از لیگ قهرمانان آسیا؛ در حالی که آبی ها به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان اروپا را دریافت کردند اما در صورت عدم پرداخت پول استراماچونی با مشکلات زیادی از جمله حذف لیگ قهرمانان مواجه خواهند شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حدود یک ماه پیش علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال اعلام کرد که باشگاه استقلال تا 20 فروردین 1402 فرصت دارد بدهی سنگین آندره آ استراماچونی را پرداخت کند. مدیریت باشگاه استقلال درخواست های متعددی از مدیران ارشد دولتی از جمله مخبر معاون اول رئیس جمهور داشته اما تاکنون اتفاق جدیدی رخ نداده است.

در همین راستا قرار بود روز یکشنبه 15 فروردین جلسه ای با حضور سران شرکت اول برگزار شود و درباره پرداخت پول استراماچونی از این شرکت تصمیم گیری کنند. این جلسه اما گویا به دلیل به حد نصاب نرسیدن آن لغو شد و حالا سران باشگاه استقلال در شرایط عجیبی به سر می برند.

طبیعی است که اگر در این مقطع پول لازم به دست استقلالی ها برسد، به دلیل بحث تحریم ها، واریز آن به حساب استراماچونی زمان بر است. از سوی دیگر، اگر مبلغ سنگین درخواستی استراماچونی تا 21 فروردین به او پرداخت نشود، فیفا ابتدا یک پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال را می بندد و این موضوع تابستان آینده باشگاه را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در حالی که باشگاه استقلال حدود 3 ماه است حقوق کادرفنی و بازیکنان فعلی خود را پرداخت نکرده است، موضوع استراماچونی دغدغه بزرگی برای مدیران باشگاه است. استقلال تنها 3 روز فرصت دارد تا استراماچونی را پرداخت کند و حالا در آستانه آن مهلت، پولی ارائه نکرده است.

سران استقلال در عین حال به موازات آن راهکارهای دیگری را برای تامین مبلغی بیش از 100 میلیارد تومان در نظر گرفتند اما باز هم به نتیجه نرسیدند.

در چنین فضایی هواداران استقلال ساعت به ساعت نگران می شوند. کابوس بسته شدن پنجره نقل و انتقالات یا حذف شدن از لیگ قهرمانان، چیزی است که هواداران امیدوارند رخ ندهد و این مشکل نیازمند تامین سریع پول نقد برای پرداخت بدهی سنگین استراماچونی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی نگرانی هواداران استقلال بابت عدم پرداخت پول استراماچونی توسط مدیران باشگاه هر لحظه بیشتر می شود.

دغدغه استقلالی ها هر لحظه بیشتر می شود!


سرویس خبر شماره: 1897740
آوریل 07, 1402 در 03:37 ب.ظ
2.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فقط 72 ساعت برای پرداخت استراماچونی