دفاع از ساوت گیت؛ انگلیس تاکنون چند جام برده است؟

بعد از این جام جهانی نسلی در فوتبال انگلیس تغییر خواهد کرد. یکی دو نفر از بازیکنان فعلی در جام جهانی 2026 بازی خواهند کرد، ساوت گیت فردی است که تجربه بازی در جام جهانی را دارد و به نظر من این حجم از انتقادات به او درست نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1845431
5 اردیبهشت 1401 ساعت 13:58 |
1.9 هزار |

0نقطه نظر

اما جیمی کاراگر این انتقادها را رد کرد و از ساوتگیت دفاع کرد و گفت که منتقدان ظاهرا حافظه خوبی ندارند و در سال های اخیر اصطلاحات سه شیر را فراموش کرده اند.

کاراگر در مورد آن گفت: “این روزها آنها به گرت ساوتگیت حمله می کنند که گویی انگلیس در چند سال اخیر جام های بزرگ زیادی برده و افتخارات زیادی به دست آورده است. انگلیس سال ها وحشتناک بوده است. سال ها قبل از اینکه ساوت گیت مربی شود.”

جیمی کاراگر از گرت ساوتگیت دفاع می کند و می گوید مشکل تیم ملی انگلیس سرمربی آنها نیست و سه شیرها مدت هاست که در داخل کشور با مشکلات بزرگی مواجه هستند.

دفاع از ساوت گیت؛  انگلیس تاکنون چند جام برده است؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی انگلیس در بازی شب گذشته دو تیم با تساوی 3 بر 3 مقابل آلمان از لیگ ملت های یوفا حذف شد. شاگردان گرت ساوت گیت در 6 بازی خود در این رقابت ها حتی یک برد به دست نیاورده اند که موجی از انتقادات را علیه گرت ساوت گیت به همراه داشته است.

انگلیسی ها با توجه به نتایج تیم ملی خود در لیگ ملت های یوفا به شدت نگران عملکرد شاگردان گرت ساوت گیت در جام جهانی قطر هستند. انگلیس در مرحله گروهی با ایران، آمریکا و ولز همگروه است و بسیاری از هواداران انگلیس به دنبال تغییر در کادر مربیگری تیم خود هستند تا از نتایج غیرمنتظره در قطر جلوگیری کنند.