دفاع اول نونز: بازیکن حریف به او توهین کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، داروین نونز، ستاره اروگوئه ای لیورپول از لحظه ای که یواخیم اندرسون، بازیکن کریستال پالاس را با سر زد و به زور بیرون رانده شد، مورد انتقاد شدید هواداران و کارشناسان فوتبال انگلیس قرار گرفت. اما یکی از ستاره های سابق لیورپول به دفاع از او آمد و گفت نونز حق دارد از ضربه حریف عصبانی شود.

نونیز که دیشب اولین بازی خانگی خود را با پیراهن قرمز در بازی لیورپول و کریستال پالاس انجام داد، در نیمه دوم با ضربه سر اندرسون را به صورتش زد و در حالی که تیمش با نتیجه 1-0 عقب بود، فقط توسط داور اخراج شد. نونیز بسیار خوش شانس بود که لوئیز دیاز بازی را با یک گل تماشایی به تساوی کشاند تا لیورپول بتواند حداقل یک امتیاز از این بازی بگیرد.

دتمار هامان، ستاره سابق لیورپول، از داروین نونز که به دلیل اخراج دیشب به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، دفاع کرد.


سرویس خبر شماره: 1838700
اوت 25, 1401 در 10:14 ب.ظ
10.5 هزار |

هفتنقطه نظر

داتمار هامان

هامان که هفت سال پیراهن لیورپول را بر تن کرد و با این تیم 9 جام را به دست آورد، در این گفت و گو گفت: بازیکن حریف به او حمله کرد، ضربه ای که نونز به او زد برای آسیب رساندن به او نبود، او فقط می خواست به حرکت او پاسخ دهد. اگر واقعاً به صورت حریف ضربه می زد تا آسیب وارد کند معلوم بود و من با محرومیت او مشکلی ندارم.اما فکر می کنم سه مسابقه کافی است.شکی نیست که داروین نباید این کار را می کرد.همه موافقیم. در آن.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

در حالی که تقریبا تمامی کارشناسان فوتبال و ستاره های سابق لیورپول و سایر تیم های لیگ برتری از دیشب از عملکرد مهاجم اروگوئه ای انتقاد کرده اند، دتمار هامان در مصاحبه ای از او دفاع کرده است.