دفاع درویش در تاریخ جذب مهاجم هلندی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا یورگن لوکادیا گران ترین بازیکن لیگ برتر ایران است یا خیر، گفت: فکر نمی کنم گران ترین بازیکن باشد. ما شنیده ایم که چند بازیکن از تیم های دیگر هستند. البته او بهترین بازیکنی است که در این 30 سال به ایران آمده و مستقیماً از بوندسلیگا آمده و به دورتموند، بایرن مونیخ و آرسنال گلزنی کرده است. گل هایی که برای تیم های معروف دنیا زده می شود. او در همه سطوح در هلند بازی کرد و بازی در آنجا دشوار است.

رضا درویش می گوید انتظار دارد هواداران پرسپولیس اکنون به او اعتماد کنند.

درویش درباره اعتراض هواداران پرسپولیس گفت: برای هواداران توضیح می دهم. قبول می کنند و می گویم چرا دور هم جمع شدی؟ من می گویم این مهاجمان سابق پرسپولیس را به بهترین خط حمله لیگ برتر تبدیل کرده اند و این درست است.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین اعلام کرد که تامیروف فعلا در این تیم حضور خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی درباره قرارداد با این بازیکن گفت: می خواستیم به هواداران بگوییم که اگر طعمه شعارهای دلال نشوید و به یاران خود اعتماد نکنید، او بازیکن شایسته ای در پرسپولیس است. ما جذب خواهیم کرد در بازار دلالی بازیکنان خارجی زیادی هستند و آنقدر آنها را دوست دارند که می گویند قبلاً در خانه خودشان گل زده است. از روزی که فرصت حضور در پرسپولیس را پیدا کردم، به دلیل بدنامی و محبوبیتم، بازیکنی جذب نکردم. قسم خوردم اما نگذاشتم پول مردم برای خدمت خوبم هدر برود. اگر با این بازیکن (کاسیانو) 1.2 میلیون دلار قرارداد می بستم، برایم مجسمه می ساختند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مهاجم بعدی قرارداد می بندد یا خیر، پاسخ داد: اگر نیاز دارند؟ ما آن را می گیریم، اما من آن را در حال حاضر نمی خواهم. چند بازیکن جوان مثل آقای عمری داریم. تا کی باید بازیکنان درجه یک بخریم و کی قرار است علی علیپور و طارمی را بسازیم؟


سرویس خبر شماره: 1838542
25 اوت 1401 در 00:23
9.2 هزار |

2نقطه نظر