دفاع ستاره مربی برکنار شده/ واقعا تعجب کردم، با او نتایج عالی گرفتیم

پس از اخراج توماس توخل از چلسی و انتصاب گراهام پاتر به جای او، به نظر می رسید که هوا در این باشگاه آفتابی است و چلسی توانست خیلی سریع تیم را حول گراهام پاتر متحد کند. اما کم کم نشانه هایی از نارضایتی در رختکن چلسی دیده می شود.

کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، تصمیم این باشگاه برای اخراج توماس توخل را به شدت محکوم کرد و گفت که انتظار ندارد سرمربی آلمانی اخراج شود.

ستاره آلمانی چلسی امروز در مصاحبه جنجالی خود با نشریه آلمانی Kicker گفت: من واقعا شگفت زده شدم. به خصوص با توجه به اینکه فصل گذشته زیر نظر توخل خیلی خوب بازی کردیم و نتایج عالی کسب کردیم. درست است که در حال حاضر در رده ششم جدول هستیم، اما هنوز خیلی زود است و هیچکس نمی تواند از شروع بد صحبت کند. به خصوص که ما چندین بازیکن جدید داریم که هنوز در تیم جا نیفتاده اند. اما فوتبال همیشه خیلی سریع پیش می رود و این اتفاقات می افتد. ما تیم بسیار خوبی داریم و سرمربی جدید توانست در رختکن پیروز شود، اما او همچنان می گوید اخراج توخل واقعا عجیب و غافلگیرکننده بود.»



سرویس اخبار فوتبال خارجی

کای هاورتز اولین کسی است که علناً از تصمیم باشگاه برای اخراج توخل انتقاد کرد. در زمان توماس توخل، او روزهای فوتبالی خوبی داشت و توانست جای خود را در تیم اصلی تثبیت کند.