دفاع قابل توجه کلاتنبرگ برای ضربه آرنج هاتزیداکیس روی رابرتسون

منصفانه است که بگوییم خط‌ها نباید هنوز بازیکنان آرنجی بزنند، علی‌رغم وجود زوایای زیادی که نشان می‌دهد اندی رابرتسون به وضوح ضربه خورده است، مارک کلاتنبرگ با حمایت قابل‌توجهی از کنستانتین هاتزیداکیس ظاهر شده است.

نوشتن برای ایمیل روزانهداور سابق لیگ برتر گفت: من فیلمی را که PGMOL به آن نگاه خواهد کرد، مطالعه کرده‌ام و همه زوایای آن نشان می‌دهد که اندرو رابرتسون قبل از اینکه مسئول با چرخاندن بازوی خود واکنش نشان دهد، تماس با کنستانتین هاتزیداکیس را آغاز کرده است.

به نظر می رسد اینجا واضح است که این بازیکن 48 ساله در تلاش است تا تصمیم داور مسابقه مبنی بر ضربه آرنج به صورت بازیکن را با سرزنش به سمت دفاع چپ ما برای شروع تقابل توجیه کند.

EOTK Insider: از لیورپول، اورتون، تا زندان – برنده دو لیگ که مدال ها را با یک عمر جنایت عوض کرد

داور متولد دورهام آشکارا از یکی از خودش حمایت می کند، کاری که به نظر می رسد اکثر افراد در جایگاه او انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) ون دایک در حال بازی فوتبال در مرکز شهر لیورپول مشاهده شد

با انجام این کار، به نظر می‌رسید که آرنج هاتزیداکیس روی چانه رابرتسون را گرفت. وب اکنون با هاتزیداکیس صحبت خواهد کرد تا طرف داستان را دریافت کند. او همچنین باید از رابرتسون بپرسد که چه اتفاقی افتاده است..

https://www.empireofthekop.com/2023/04/11/clattenburgs-defence-hatzidakiss-robertson/ منبع:

همه فوتبالیست ها با داوران آنطور که شاید شایسته شان احترامی قائل شوند رفتار نمی کنند و این که بگوییم کاپیتان اسکاتلند با نزدیک شدن به یک داور در نیمه نیمه کار عادی انجام می دهد، کمی در بازی است، نه بازیکن ما، اما درگیری باعث شد. به نظر می رسد چیزی غیرعادی نیست.

بسیار بعید است که شماره 26 ما چیزی بیشتر از انتقاد از تصمیمات یا پرسیدن یک سوال گفته باشد، چیزی که ضامن ضربه زدن باشد.