دفاع مربی ناکام ستاره های ناکام/ بازیکنان ما کم ندارند!

گالتیه می گوید وضعیت او در تیم پاری سن ژرمن نامشخص است و با توجه به محرومیت از لیگ قهرمانان اروپا بعید به نظر می رسد که فصل آینده در این تیم بماند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

پاری سن ژرمن عصر یکشنبه در هفته بیست و هشتم لیگ 1 فرانسه در پارک دو پرنس میزبان رن بود، اما نتوانست از این فرصت برای افزایش فاصله خود در بالای جدول استفاده کند و 2-0 شکست خورد.

شکست مقابل رن در یک بازی خانگی که دو ستاره بزرگ پاری سن ژرمن، لیونل مسی و کیلیان امباپه، از ابتدا در خط حمله حضور داشتند اما پاریسی ها موفق به گلزنی نشدند، هواداران بسیار عصبانی را برانگیخت. تنش به حدی بود که لیونل مسی در پایان بازی بلافاصله زمین را ترک کرد و به تونل ورزشگاه رفت تا شایعات متعددی در مورد قطعی بودن جدایی خود در تابستان آینده مطرح کند.

وی در خصوص انتقادات بازیکنان پاریسی گفت: هواداران ما از ابتدای بازی تا آخرین لحظه در کنار تیم بودند و امیدوار بودند که بتوانیم ورق را برگردانیم. من انتقاد بازیکنان را قبول ندارم. دل و جان دادند. خودت را جای آنها بگذار تصور کنید برای مسابقه‌ای آماده می‌شوید که می‌دانید تیم تعداد زیادی غایب دارد. می دانستیم بازی سختی خواهد بود. بدن خسته است. نمی توان بازیکنان را به کم فروشی و تحت فشار قرار دادن آنها متهم کرد. این درست نیست.”

کریستوف گوتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در پایان بازی تلاش کرد تا تنش را آرام کند: «باخت همیشه من را ناراحت می کند. همه درباره روند بازی نظری دارند، اگر بخواهیم روند بازی را مرور کنیم، واقعیت این است که هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم در برهه های خاصی بهتر بودیم. اما استیو مانداندا سیوهای درخشانی انجام داد و موقعیت های آفساید در بازی وجود داشت که مشکوک بود.”

کریستوف گوتیه، سرمربی پاری سن ژرمن پس از باخت 2-0 مقابل رن از بازیکنانش دفاع کرد و گفت عادلانه نیست که از آنها انتقاد کنیم.