دفاع پپ هلند: او به دفاع اتوبوسی عادت ندارد

پپ گواردیولا از عملکرد دیروز ارلینگ هالند مهاجم جدید سیتی مقابل بورنموث دفاع کرد و گفت که ستاره نروژی به زودی خود را با شرایط ویژه تیمش در لیگ برتر وفق خواهد داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که روز گذشته منچسترسیتی در هفته دوم لیگ برتر موفق شد با نتیجه 4 بر صفر بورنموث را شکست دهد و بازی برتر را به نمایش بگذارد، اما ارلینگ هالند، مهاجم جدید این تیم که انتظار گلزنی بالایی دارد، ن. در جشنواره گل های شهروندی به جز گلی به نام خود موفق به گلزنی نشد.

اما پپ گواردیولا به دفاع از مهاجم جدید تیمش پرداخت و خاطرنشان کرد که تیمش در اکثر بازی های لیگ برتر با شرایط خاصی مواجه است که ارلینگ هالند به آن عادت ندارد. سرمربی سیتی می گوید اکثر تیم های لیگ برتری در مقابل سیتی در محوطه جریمه دفاع خواهند کرد که کار را برای مهاجمان سخت تر می کند.

چیزی که باعث شد هالند بعد از بازی با انتقاداتی روبرو شود، فقط ناتوانی او در گلزنی نبود. منتقدان به آماری اشاره می کنند که نشان می دهد ستاره نروژی تنها 8 بار در طول بازی توپ را لمس کرده است.

پپ در صحبت های خود گفت: برای یک مهاجم، سخت ترین کار این است که مقابل مدافعانی بازی کند که مانند بورنموث دفاع می کنند. آنها سه مدافع میانی و دو مهاجم داشتند و بقیه بازیکنان همگی در میانه زمین بازی می کردند، اما توپ به ما رسید، همه آنها در محوطه جریمه بودند. قرار بود جمع شوند. مهاجم در چنین شرایطی چه باید بکند؟ خب معلوم است که کار برای او واقعاً سخت خواهد بود.»


سرویس خبر شماره: 1838320
آگوست 23, 1401 @ 7:39 ب.ظ
758 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اما شکی نداریم که به مرور زمان هلند به این شرایط عادت خواهد کرد. ما بازیکنان بسیار باکیفیتی پشت سر او داریم که می توانند پاس گل های مناسبی به او بدهند. در موردش تردیدی ندارم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی