دفو از سرمربی انگلیس خواست تا شوت خود را در یورو 2024 به بازیکن 28 ساله بزند.

جرمین دفو، مهاجم سابق لیگ برتر انگلیس، ابراز تمایل کرده است که اولی واتکینز دقایق بیشتری را در دیدار روز یکشنبه (30 ژوئن) مقابل اسلواکی در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 انگلیس ببیند. دفو معتقد است که ستاره آستون ویلا می تواند به سه شیرها کمک کند تا در یک سوم پایانی زمین پویاتر شوند.

جرمین دفو می خواهد گرت ساوتگیت از اولی واتکینز در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 استفاده کند.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، به خاطر بازی‌های بی‌نظیر تیمش در یورو 2024، انتقادات زیادی به دست آورده است. او با سه نفر اول فیل فودن، هری کین، و بوکایو ساکا، با جود بلینگهام که از او حمایت می‌کند، گیر کرده است.

برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی با اسلواکی، دفو به ساوتگیت توصیه کرده است که نگاهی به واتکینز بیندازد که پس از ثبت 19 گل و 13 پاس گل در فصل گذشته لیگ برتر، به یورو 2024 آمد.

دفو در توضیح اینکه چرا این بازیکن 28 ساله یک بازیکن خوب خواهد بود، به خبرگزاری PA (از طریق ایرلند نیوز) گفت:

زمانی که اولی واتکینز (در مقابل دانمارک) وارد زمین شد، او واقعا تیزبین به نظر می رسید.

او کسی است که می تواند ما را به زمین بازی برساند زیرا بسیار پویا است. او از پشت می دود، توپ فقط به پایش نمی آید

بازیکن سابق تیم ملی انگلیس افزود:

من دوست دارم او را کمی بیشتر درگیر ببینم، زیرا هری کین می تواند در جایگاه 10 قرار بگیرد، تا پرسه بزند و کارهایش را انجام دهد.

هری یک تمام کننده در سطح جهانی است و تقریباً مثل این است که می تواند در دو موقعیت بازی کند، تقریباً در موقعیت شماره 9 به عنوان نقطه کانونی تسلط دارد و سپس می تواند در شماره 10 نیز بازی کند زیرا میزان پاس او یکی از بهترین ها است.

چگونه اولی واتکینز برای انگلستان در آلمان عمل کرد

واتکینز، 28 ساله، تنها 22 دقیقه برای انگلیس در یورو 2024 بازی کرده است. ساوتگیت در تساوی 1-1 مقابل دانمارک، او را به جای هری کین در دقیقه 69 معرفی کرد و واتکینز تقریباً تأثیر آنی داشت. سه دقیقه پس از ورود به زمین، او از پشت به یک توپ چسبید و از زاویه ای بسته به سمت دروازه کاسپر اشمایکل رفت. دروازه بان اندرلخت یک سیو خوب انجام داد تا مهاجم را رد کند.

او همچنین در یک دوئل هوایی پیروز شد و در 20 دقیقه ای که در زمین حضور داشت اقدام به دریبل کرد.

https://sportslens.com/news/defoe-southgate-england-watkins/ منبع: