دلافونته: نیکو و یامال استعدادهای خدادادی دارند


کد اطلاعات: 2048635
25 ژوئن 1403 در 10:17 ب.ظ.
449

0نقطه نظر

لوئیس دلافونته، سرمربی تیم ملی اسپانیا می گوید با این بازیکنان جوان با حساسیت خاصی نسبت به نیکو ویلیامز و لمینه یامال کار می کند.

دلافونته: نیکو و یامال استعدادهای خدادادی دارند

به گزارش “ورزه سه”، تیم ملی فوتبال اسپانیا عصر فردا در اولین بازی خود در گروه B یورو 2024 به مصاف کرواسی می رود.

لوئیس دلافونته در نشست خبری پیش از این دیدار از لمینه یامال و نیکو ویلیامز تمجید کرد و البته تایید کرد که با حساسیت روی این بازیکنان جوان کار می کند.

دلافونته درباره گل های تیمش گفت:“پیام ما همبستگی، تیم، انسجام و همکاری است. این خیلی خوب است زیرا به صورت فردی استعدادهای زیادی داریم. باید از استعدادهای فردی برای خدمت به تیم استفاده کنیم و مثل یک تیم کوچک بازی نکنیم.”

آیمریک لاپورت؟

او می تواند فردا بازی کند، اما این یک ریسک است. منتظر می مانیم و ببینیم او چگونه برای پنجشنبه آماده می شود. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، او پنجشنبه بازی خواهد کرد. او صدمه نمی بیند، او کمی ناراحت است. همه چیز خوب است، او طبق برنامه در زمان مناسب به کمپ رسید. لاپورته بازیکن بزرگی است و به نظر من یکی از بهترین ها در پست خود است.”

اولین تجربه مسابقات اروپایی به عنوان مربی؟

نمایندگی اسپانیا مسئولیت بزرگی است. این مهم ترین چالشی است که تا به حال با آن روبرو شده ام. ناگفته نماند که یورو بزرگتر از هر چیزی است که تا به حال شناخته ام. ما آرام هستیم و می خواهیم از این رقابت لذت ببریم.

دنی اولمو؟

همه بازیکنان امروز در دسترس هستند، به جز لاپورته. من می دانم که دنی برای بازی کردن چقدر هیجان زده است. ما قبلا تیم را انتخاب کرده ایم، اما فردا خواهید دید که او بازی می کند یا نه.

آیا اسپانیا دست کم گرفته شده است؟

تیم هایی که مدعی قهرمانی هستند باید خود را در زمین نشان دهند، ما می توانیم برای بهترین گل ها رقابت کنیم. فردا مقابل تیم قدرتمندی بازی می کنیم و باید خیلی خوب و موفق باشیم، پتانسیل کافی برای برآورده کردن انتظارات را داریم.

قضات ؟

ما در جلسه یوفا حضور داشتیم و این اطلاعات را به بازیکنان دادیم. کارلوس ولاسکو کاربالو هم از تمام قوانین داوری این مسابقات به ما گفت اما فوتبال فوتبال است. همه در حال مبارزه در بازی هستند. من یک اصل دارم: با یازده بازیکن وارد می شویم و یازده بازیکن از زمین خارج می شویم.

نیکو ویلیامز و لمینه یامال؟

آنها بازیکنان بسیار جوانی هستند. یامال بچه است اما استعداد منحصر به فردی دارد. خداوند استعداد خاصی به این دو داده است. ما سعی می کنیم عادی عمل کنیم و اجازه دهیم آنها به راحتی کار کنند. این دو با تواضع بهتر رشد می کنند. اگر ما تعادل نداشته باشیم، آنها با هم مبارزه خواهند کرد. آنها فوتبالیست های خاصی هستند که به شما احساس خاص بودن می دهند.

2043581

مجله اخبار فوتبال خارجی