دلایل اخراج ناگلزمن از بایرن مونیخ/ 6 بازیکنی که رابطه بدی با او داشتند

پنجشنبه گذشته یولیان ناگلزمن از سرمربیگری بایرن مونیخ برکنار شد. باخت 2-1 مقابل بایرلورکوزن آخرین حضور او روی نیمکت بایرن مونیخ بود.

این مطلب را نیز بخوانید: اتفاق باورنکردنی در بایرن مونیخ; دلیل برکناری ناگلسمن فاش شد/ آیا پای یک زن درگیر است؟



سرویس اخبار فوتبال خارجی

با توجه به نتایج غیرقابل قبول، باشگاه باواریایی با توجه به استانداردهای بالایی که در طول سال ها برای خود تعیین کرده است، دلایل اخراج سرمربی را صرفاً ورزشی دانست. با این حال روزنامه بیلد به این نکته اشاره کرد که 6 بازیکن مهم در رختکن از مربی فاصله گرفته و هیچ تماسی با او نداشته اند. و مارکا گزارش داد که ناگلزمن به دلیل عوامل غیرورزشی متعدد و نتایج ضعیف اخراج شده است.

در کنار این دو دروازه بان، سرمربی سابق بایرن رابطه چندان خوبی با رختکن نداشت و بازیکنان بزرگی چون سرژ گنابری، لروی سانه، جمال موسیالا و سادیو مانه را در پیش داشت.

عصبانیت کانسلو

روزنامه آلمانی بیلد اسامی 6 بازیکنی را که ناگلزمن را در دوران مربیگری اش دچار مشکل کرده اند، اعلام کرد. با توجه به شکایت اخیر ژائو کانسلو از ناگلزمن، این تعداد می تواند به 7 مورد برسد. مانوئل نویر و اسون اولرایش دو بازیکنی هستند که نامشان در بالای لیست سیاه بیلد قرار دارد. گفته می شود دلیل این امر اخراج تونی تاپالوویچ، مربی سابق دروازه بانان باشگاه باواریایی بوده است. برای هر دوی آنها این تصمیم غیرقابل درک بود و هر دو علیه ناگلزمن موضع گرفتند.

البته تمام رختکن بایرن علیه مربی سابق نبود، زیرا جاشوا کیمیچ و لئون گورتزکا علیه اخراج ناگلزمن اظهاراتی داشتند. با این حال، چند نتیجه ضعیف و چندین مشکل غیرورزشی باعث شد که دوران ناگلزمن در بایرن به پایان برسد و دوران توماس توخل آغاز شود.

کانسلو که در ژانویه به بایرن آمد و به شغل مورد انتظارش نرسید، با ناگلزمن هم راحت نبود. او حتی در یک جلسه تمرین عصبانیت و ناراحتی خود را از این وضعیت نشان داد.