دلایل کناره گیری ایران از برگزاری مهم ترین رقابت های این قاره

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جلسه امروز هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا که با حضور مهدی تاج برگزار شد، علاوه بر انتخاب قطر به عنوان میزبان جام ملت های آسیا در سال 2023، خبرهای مهم دیگری نیز داشت. .

یکی دیگر از موضوعات مورد بحث کمبود زیرساخت هایی مانند ورزشگاه های ایران است. ورزشگاه های نزدیک به استاندارد AFC می توانند به اندازه انگشتان یک دست باشند. کیفیت دور از استاندارد زمین چمن، کمبود امکاناتی مانند واقعیت مجازی، نبود زمین تمرین و غیره. ایران را بر آن داشت تا خروج خود را اعلام کند.


سرویس خبر شماره: 1848710
25 اکتبر 1401 در 03:54 ب.ظ
779 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تحریم ها، نقص در زیرساخت ها و غیره.

فدراسیون فوتبال ایران به دلایل مختلف از میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2027 انصراف داد.

دلایل کناره گیری ایران از برگزاری مهم ترین رقابت های این قاره

علاوه بر این موضوع حق پخش تلویزیونی نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که متاثر از این موضوع است. شرکت هایی که با AFC قرارداد دارند اجازه حضور در ایران را ندارند و این یکی از سنگ های بزرگی است که در مقابل فدراسیون فوتبال قرار دارد.

هند و عربستان سعودی به عنوان دو نامزد آخر میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2027 انتخاب شدند. فدراسیون فوتبال ایران حدود سه سال پیش برنامه کلی خود را برای میزبانی در سال 2027 به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد، اما چند روز پیش او با ارسال نامه ای از این گروه خارج شد.

مسائل مختلف باعث شد ایران از میزبانی جام ملت ها کنار بکشد. تحریم ها مانع از ادامه فعالیت حامیان مالی مختلف کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران شده است.

همانطور که از اخبار مشخص است برنامه پیشنهادی عربستان به ویژه مورد توجه روسای کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته است و به احتمال زیاد این کشور میزبان مسابقات خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی