دلم برای 300 روز تلف نکردن استقلال ملاثانی تنگ شده!

البته یکی از دیدارهای بدون شکست استقلال مقابل تیم امید وحدت (شهر خودرو سابق) بود که به دلیل عدم حضور آنها نتیجه انضباطی این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم اشکش اعلام شد. . حالا با حذف امید وحدت از لیگ آزادگان باید نتایج این تیم نیز از جدول حذف شود که در نتیجه دیدار استقلال ملاثانی مقابل این تیم مشهدی نیز حذف شده است بنابراین عنصری از آمار نوار شکست ناپذیر تیم اشکش کسر می شود. و به تعداد 30 مسابقه می رسد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

باید گفت که جلسات هفته دوازدهم برای ملاثانی نیامد. آنها برای صعود به بالای جدول راهی خرم آباد شدند تا مقابل تیم خوب خیبر صف آرایی کنند. اما با گل سینا حاتمی بازیکن جوان خیبر در دقیقه 33 غافلگیر شدند. آن بازیکن در نیمه دوم یک گل زد و سپس حسین شهابی و بابا محمدی اختلاف را به 4 رساندند تا خط شکست ناپذیر ملاثانی با یک شکست سنگین کوتاه شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال ملاثانی و شاگردان ابراهیم اشکش پس از سه بار فرار از شکست در وقت های تلف شده، بالاخره طعم تلخ شکست را چشیدند و پس از 299 روز و 31 هفته وقت گذاشتند تا به رکورد فوق العاده شکست ناپذیری این تیم دست یابند.

استقلال ملاثانی با احتساب برد انضباطی مقابل امید وحدت (که البته باید پاک شود)، 31 هفته بدون شکست ماند و در 19 بازی موفق شد کلین شیت کند. آنها امسال در سه دیدار مقابل استقلال خوزستان، کوشه طلای ساوه و فجرسپاسی در وقت های تلف شده گل های مساوی را به ثمر رساندند تا شکست نخورند.


سرویس خبر شماره: 1852220
15 نوامبر 1401 ساعت 22:53 |
5.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

رکورد شکست ناپذیری اشکش را به 30 کاهش دهید

استقلال ملاثانی که فصل گذشته و پس از کسب نتایج نامطلوب در رده سوم جدول رده بندی قرار داشت، در هفته چهاردهم لیگ آزادگان میزبان ملوان بود و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. شکستی تلخ که 2 گل آن در وقت های تلف شده به ثمر رسید تا شکست این تیم بیشتر شود.

بعد از این بازی بود که شکست ناپذیری ملاثانی آغاز شد. آنها در 20 بازی اخیر لیگ گذشته، در 13 بازی 7 برد و تساوی کسب کرده اند. امسال تا پایان هفته یازدهم با 5 برد و 6 تساوی به یک سوم ثابت رسیدند و یکی از مدعیان صعود محسوب می شدند.

استقلال ملاثانی پس از 31 هفته بدون شکست در نهایت در خرم آباد مقابل خیبر تعظیم کرد.

دلم برای 300 روز تلف نکردن استقلال ملاثانی تنگ شده!

شاگردان ابراهیم اشکش که در 31 بازی قبلی 14 گل دریافت کرده بودند، در این دیدار ناگهان 4 بار دروازه خود را باز دیدند. باخت تلخی که می تواند استقلال ملاثانی را بدون ترس از دست دادن این رکورد تاریخی وارد زمین کند.