دلیل اشک های مطهری بعد از افشای گل/ اتفاقی که ارسلان دوست نداشت

مطهری تا بازی هفته یازدهم تنها در چهار بازی 131 دقیقه برای استقلال به میدان رفت. او 28 دقیقه برای استقلال مقابل سپاهان، 6 دقیقه مقابل پیکان، 30 دقیقه مقابل آلومینیوم اراک و 67 دقیقه مقابل هواداران استقلال بازی کرد.

باید ذکر شود؛ مطهری فصل گذشته سه بار در بازی با تراکتور پیکان و هوادار برای استقلال گلزنی کرد و گل او سه امتیاز مقابل تراکتورسازی بود. او در کارنامه گلزنی خود برای استقلال سه بار رکورد گل اول پرسپولیس را نیز دارد.

مطهری اولین بازی خود در این فصل را در هفته اول مقابل سپاهان انجام داد اما پس از آن هفته ها نیمکت نشین بود و فرصت حضور در کنار هم تیمی هایش را پیدا نکرد.

امیرارسلان مطهری بازیکن 29 ساله گرمساری استقلال از ابتدای بازی سوپرجام برای دومین بار در فصل جدید فوتبال کشورمان در ترکیب آبی پوشان حضور داشت.

حالا با گلی که در سوپرجام به ثمر رساند تا حد زیادی جایگاهش را در ترکیب اصلی دربی استقلال تثبیت کرده مگر اینکه اتفاق دیگری تا روز دربی بیفتد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

به یاد می‌آید زمانی که ساپینتو به امیر ارسلان مطهری به دلیل نداشتن دستور کتبی از باشگاه مبنی بر خروج از لیست استقلال اجازه تمرین نمی‌داد، او هر روز در محل تمرین تسلیم می‌شد و در کنار حضور داشت. از میدان این مشکل باعث عصبانیت سرمربی پرتغالی استقلال شد تا جایی که بیژن طاهری سرپرست تیم مجبور شد از او بخواهد به محل تمرین نرود اما مطهری که خود را متعصب استقلال می داند تسلیم نشد.

دلیل اشک های مطهری بعد از لو رفتن گل/ اتفاقی که ارسلان دوست نداشت

عکس های منتشر شده از اشک چشمان مطهری بسیاری را به این فکر انداخت که شهید مطهری پس از گل خود دلایل دیگری برای گریه دارد.

در ابتدای این فصل و پس از افزایش تعداد بازیکنان استقلال، قرار بود مطهری از این تیم جدا شود و نام او از لیست استقلال خارج شود اما در نهایت کاوه رضایی از این تیم جدا شد.» استقلال به جای این بازیکن. و به صورت قرضی به باشگاه تراکتورسازی پیوست.

پس از پایان بازی، نزدیکان این بازیکن دلیل گریه امیرارسلان مطهری را خوشحالی او از ادامه بازی در تیم استقلال عنوان کردند. که امیر ارسلان مطهری هیچ وقت دوست نداشت از استقلال جدا شود.