دلیل اصرار ناگلزمن: پادشاهی صلیب در آلمان!


کد اطلاعات: 2048697
26 ژوئن 1403 در 9:58 ق.ظ.
9.2 هزار |

12نقطه نظر

تونی کروس ستاره تیم ملی آلمان در دیدار مقابل تیم ملی اسکاتلند عملکرد درخشان و فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت.

دلیل اصرار ناگلزمن: پادشاهی صلیب در آلمان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آلمان شب گذشته در دیدار افتتاحیه جام ملت های اروپا 2024 به مصاف تیم ملی اسکاتلند رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 5 بر یک شکست دهد و نشان دهد که آماده رقابت است. . خاک خود به یکی از مدعیان اصلی پیروزی تبدیل می شود.

کروس که پیش از این چند ماه پیش با اصرار ناگلسمن از تیم ملی کشورش خداحافظی کرده بود، بار دیگر با حضور در ترکیب آلمان برای یورو 2024 موافقت کرد.

این بازیکن فصل بسیار موفقی را در رئال مادرید سپری کرد و به این تیم کمک کرد تا دو قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و حالا با همین فرم و آمادگی راهی آلمان شده تا به این تیم کمک کند و امیدوار است دوباره به دنیا بگوید. . فوتبال با جام قهرمانی یورو 2024.

2043694

این ستاره آلمانی شب گذشته 102 پاس برای هم تیمی های خود ارسال کرد که از این میان 101 پاس صحیح بود و به مقصد رسید و به این ترتیب توانست به رکورد دقت پاس 99 درصدی دست یابد که تا این حد باورنکردنی است. این بالاترین درصد دقت پاس ثبت شده از سال 1980 در رقابت های یورو برای هر بازیکنی است که بیش از 100 پاس انجام داده است.

به نظر می رسد اصرار ناگلزمن برای حضورش در تیم ملی آلمان در این تورنمنت بی دلیل نیست و کروس مصمم است تا تابستان امسال تنها جامی را که در دوران فوتبالش کسب نکرده است، کسب کند و باشکوه ترین خداحافظی ممکن را انجام دهد.

مجله اخبار فوتبال خارجی