دلیل اصلی جنجال بی سابقه رونالدینیو فاش شد


کد اطلاعات: 2048989
27 ژوئن 1403 ساعت 12:10 |
1.3K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

کمپین تبلیغاتی

انتقاد تند روز گذشته رونالدینیو از تیم ملی برزیل تنها یک کمپین تبلیغاتی موفق بود.

دلیل اصلی جنجال بی سابقه رونالدینیو فاش شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالدینیو روز گذشته با اظهارات عجیب خود همه جهان و به خصوص برزیلی ها را شگفت زده کرد. اسطوره برزیلی ابتدا در مصاحبه با یکی از رسانه های برزیلی علیه سلسائو صحبت کرد، سپس به این موضوع بسنده نکرد و با انتشار بیانیه ای رسمی به تیم ملی کشورش شتافت.

سخنرانی جنجالی و حمله بی سابقه او به نسل فعلی برزیل چیزی نیست که بازیکنان فعلی سلسائو به راحتی از آن چشم پوشی کنند. رونالدینیو در بخشی از پیام خود گفت که این تیم برزیل را حمایت و تشویق نمی کند.

1983666

رونالدینیو تاکید کرد که کیفیت، شجاعت و جاه طلبی لازم را در تیم ملی برزیل نمی بیند و این تیم پر از بازیکنان متوسط ​​است.

دیروز رافینیا ستاره بارسا به این اظهارات واکنش منفی نشان داد و گفتمن واقعاً نمی دانم منظور رونالدینیو از گفتن این کلمات چیست، اما من خودم چند روز پیش شنیدم که وی از وینی جونیور برای تماشای مسابقات ما بلیط خواسته است. با نظر او هم

در برزیل، این ظن وجود داشت که انتقاد رونالدینیو بخشی از یک کمپین تبلیغاتی است و حق با آنها بود.

اسطوره برزیلی امروز نوشت: این را گفتم تا واکنش دیگران را ببینم. من از برزیل حمایت خواهم کرد که قبلاً هرگز انجام نداده ام. این تیم بازیکنان جوان و مستعد زیادی دارد که نیاز به حمایت مردم دارند. ما می توانیم کوپا را ببریم و با جام ترک کنیم. من با رکسونا (حامی مالی) برای حمایت از برزیل همکاری کردم و ما یک زنجیره بزرگ حمایتی برای برزیل ایجاد خواهیم کرد. »

به این ترتیب مشخص شد که رونالدینیو با همکاری شرکت رکسونا دست به چنین اقدامی زده تا توجه ها را جلب کند و اسپانسر خود را به طور گسترده ای بشناسد.

مجله اخبار فوتبال خارجی