دلیل اصلی نارضایتی یحیی گل محمدی فاش شد / پشت صحنه اعتصاب سرمربی پرسپولیس و جلسه باشگاه



از روز چهارشنبه تیم پرسپولیس و باشگاه درگیر عصبانیت یحیی گل محمدی شده است. سرمربی پرسپولیس که در فصل جدید با چالش های مختلفی روبرو بود از اینکه باشگاه به هشدارهای او توجهی نکرد و تصمیم گرفت چند روزی در تمرینات شرکت نکند ناراحت بود.

عصبانیت گل محمدی از پرسپولیس که یکی دو سالی است تازگی ندارد، تحلیل های مختلفی را به دنبال داشته است. سفر روز گذشته او به دبی باعث شد این شایعات بیش از پیش مطرح شود و حتی برخی گمانه زنی کردند که وی این سفر را برای مذاکره با یکی از باشگاه های اماراتی انجام داده است.

حواشی دیدار روز گذشته نماینده گل محمدی و رضا درویش مدیرعامل این باشگاه نشان می دهد که در این دیدار سرمربی پرسپولیس دلایل نارضایتی خود از این باشگاه را تشریح کرده است.

وی به نقل از گل محمدی تاکید کرد که برخلاف برخی شایعات مبنی بر اینکه وی این کار را برای فشار به باشگاه برای تمدید قرارداد انجام داده است، این کار از روی دروغ بوده و تنها به دلیل شرایط مالی اعضای تیم از جمله بازیکنان و کادرفنی این کار را انجام داده است. و همچنین تحقیر نظام نسبت به نظراتی که می داد تصمیم گرفت نارضایتی خود را از این طریق نشان دهد.

گل محمدی به باشگاه گفته است که فقط به دنبال پرداخت گزینه های قراردادش نیست. این گزینه ها بخشی از قرارداد اعضای تیم است که پس از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی فعال شدند و به همین دلیل باشگاه نسبت به این قسمت از قرارداد بی تفاوت است و یا عنوان می شود که به گفته تیم اعضا، خارج از قرارداد، حق دارند و حقوق خود را مطالبه می کنند.

سرمربی سرخپوشان همچنین گلایه دارد که چرا در برخی مصاحبه ها به مردم معرفی شده است، در حالی که خودش در چند نشست خبری تاکید کرده که در این شرایط اقتصادی صحبت از مسائل مالی درست نیست، اما ادعا می شود برای اوست. قرارداد خود، که نشان دهنده ناراحتی بود. این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس روز گذشته برای حمایت از گل محمدی و نشان دادن نارضایتی خود از این باشگاه به دلیل پرداخت نشدن مطالبات فصل گذشته تمرین نکردند.

یحیی گل محمدی گلایه دارد که در این مدت بازیکنانش سعی کردند مصاحبه جنجالی انجام ندهند و اعتصاب نکنند اما باشگاه توجهی به این تنش زدایی نکرد و حالا چاره ای جز توقف تمرینات ندارد تا باشگاه متوجه شود وضعیت. وضعیت تیم، سیبل قرار گرفت.

نماینده گل محمدی در نهایت خطاب به درویش تاکید کرد که سرمربی سرخپوشان به دنبال فسخ قرارداد نیست و فقط از باشگاه می خواهد که مسئولیت بازیکنان و اعضای تیم در قبال وضعیت مالی مشخص شود.

انتظار می رود گل محمدی هفته آینده در جلسه هیئت مدیره شرکت کند تا در مورد این موضوعات با وضوح بیشتری صحبت کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال