دلیل تعویض گرت بیل: مصدومیت همسترینگ

راب پیج، سرمربی تیم ملی ولز اعلام کرد که دلیل تعویض گرت بیل به جای او در نیمه دوم مقابل انگلیس، مصدومیت کاپیتان ولز از ناحیه همسترینگ پا بود.

دلیل تعویض گرت بیل: مصدومیت همسترینگ

عملکرد بازیکنان ولز
اظهار نظر درباره شکست و حذف در این مقطع برای ما بسیار سخت است. فکر می کنم در نیمه اول استثنایی بودیم. هم زمانی که توپ را در اختیار داشتیم و هم در زمانی که نداشتیم خیلی خوب کار کردیم. شاید بهتر می توانستیم توپ را حفظ کنیم، اما نمی توانم در مورد بازیکنانم چیز منفی بگویم. وقتی گل دوم را دریافت کردیم کمی ناامید شدم اما امروز نمی خواهم در مورد نکات منفی صحبت کنم. بچه ها تمام تلاششان را کردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، گرت بیل که مدت هاست به دلیل مصدومیت های متعدد روزهای خوبی را در فوتبال سپری نمی کند، امشب در دیدار تیم ملی کشورش مقابل ترکیه بار دیگر مصدوم شد و انگلیس نتوانست در این بازی بماند. زمین تا انتها .


سرویس خبر شماره: 1856449
9 دسامبر 1401 در 01:59
1K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

وقتی مشخص شد که گرت بیل در نیمه دوم بازی انگلیس و ولز بازی نخواهد کرد، هواداران در این فکر فرو رفتند که چرا راب پیچ تصمیم گرفت کاپیتان تیمش را نیمکت نشین کند. اما سرمربی ولز در پایان بازی این گمانه زنی را تایید کرد و گفت که بیل از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و قادر به بازی نیست.

راب پیچ پس از بازی به خبرنگاران گفت:

دلیل تعویض گرت بیل
پنج دقیقه مانده به پایان نیمه اول، گرت دردی شدید در ناحیه همسترینگ خود احساس کرد. جو آلن و بن دیویس نیز مشکلاتی داشتند. بچه های ما در این بازی با جان و دل بازی کردند و این آسیب ها به خاطر آن بود. من به همه آنها افتخار می کنم.