دلیل جالب بارسا برای تاخیر در جذب ستاره برزیلی


سرویس خبر شماره: 1817078 |
08 فروردين 1401 ساعت 22:54 |
1085 |

1نظرات

بند فسخ دو مرحله ای رافینیا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیروز بود که دیاریو اسپورت، نشریه نزدیک به بارسا، از معامله این باشگاه با رافینیا بال برزیلی خبر داد. امروز عنوان این مجله و همچنین Mundodeportivo به این موضوع اختصاص دارد. بر اساس این گزارش، بارسا با این بازیکن 25 ساله با قراردادی 5 ساله و دستمزد مناسب به توافق رسیده است، اما مذاکرات با لیدز همچنان ادامه دارد و در واقع سخت ترین کار جلب رضایت باشگاه انگلیسی است. رافینیا که از سال 2020 در لیدز حضور دارد، دو سال و نیم از قراردادش باقی مانده است و بارسا باید موافقت باشگاه را برای جدایی از این بازیکن بگیرد.

اگرچه بارسلونا با لیدز رافینیا ستاره برزیلی به توافق رسیده است، اما مذاکرات نهایی با این باشگاه انگلیسی را به پایان فصل موکول کرده است.

بارسا اما در حال حاضر عجله ای برای مذاکره با لیدز ندارد و دلیل آن وجود قرارداد با رافینیا است. در فوتبال انگلیس به طور کلی مرسوم نیست که بند فسخ در قرارداد بازیکنان لحاظ شود، اما دکو، مدیر برنامه های رافینیا، بند فسخ 75 میلیون یورویی را در قرارداد خود گنجانده است. با این حال، این بند 50 میلیون یورو مشروط خواهد بود، به این معنی که اگر لیدز از لیگ برتر سقوط کند. دکو که سال ها برای تیم ملی پرتغال و پورتو، بارسا و چلسی خوش درخشید و با خوان لاپورتا، رئیس بارسا رابطه صمیمانه ای دارد، این بند را به باشگاه کاتالانی اعلام کرد و به همین دلیل بارسا قصد دارد فصل را به پایان برساند. .

لیدز، تحت مدیریت جسی مارش، توانسته روند صعودی پیدا کند اما همچنان خطر سقوط را احساس می کند. اگر لیدز در نهایت به رده پایین تر برود، بارسا می تواند بدون مذاکره با باشگاه رافینیا را به خدمت بگیرد و 50 میلیون یورو بپردازد. او از پاری سن ژرمن و بایرن هم پیشنهاد دارد اما پس از صحبت با ژاوی در نهایت با بارسا به توافق رسید اما باشگاه کاتالانی مذاکرات نهایی با لیدز را به تابستان موکول کرد و در واقع رافینیا همچنان باید منتظر بماند.



مجله اخبار فوتبال خارجی