دلیل عجیب اخراج نشدن توخل: مربی نداریم!


سرویس خبر شماره: 2006036
12 مارس 1402 در 2:15 ب.ظ.
500

2نقطه نظر

سران بایرن مونیخ برای یافتن مربی موقت مشکل داشتند و به همین دلیل تصمیمی برای اخراج توماس توخل نداشتند.

دلیل عجیب اخراج نشدن توخل: مربی نداریم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ شب گذشته نتوانست در دیدار مقابل فرایبورگ پیروز شود و به تساوی مقابل این تیم بسنده کرد تا بار دیگر فشار بر کادر فنی و بازیکنانش افزایش یابد.

عملکرد بازیکنان بایرن در این دیدار به خصوص در نیمه اول مورد قبول هواداران و مدیران این باشگاه نبود و باعث شد تا در رسانه ها و شبکه های اجتماعی آلمان درباره اخراج زودهنگام توخل از مدیریت این تیم بحث شود. شبکه های.

این در حالی است که باشگاه بایرن چند روز پیش اعلام کرد که برای پایان دادن به همکاری با این مربی آلمانی در پایان فصل جاری به توافق رسیده است اما این نتایج باعث عصبانیت و ناراحتی آنها شد.

1982353

اما روزنامه بیلد گزارش داد که توخل بدون شک در بازی برگشت سه شنبه شب مقابل لاتزیو، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روی نیمکت بایرن خواهد بود و هیچ تغییری بین زمان‌ها وجود نخواهد داشت.

دلیل اصلی ادامه همکاری مدیران بایرن با این مربی علیرغم همه مشکلات پیش آمده این است که مربی موقت مناسبی پیدا نکرده اند که بتواند بلافاصله هدایت این تیم را بر عهده بگیرد و شرایط را به نفع خود تغییر دهد و به همین منظور دلیلی که ترجیح می دهند به او اجازه می دهند با او کار کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی