دلیل عدم واکنش ستاره استقلال به لیست قلانوی چه بود؟

سرمربی جدید تیم ملی که متوجه این تصمیم عجیب شده بود، در نشست خبری امروز خود درباره مهدی قیدی صحبت کرد و گفت: هر لیستی حرف های خودش را دارد، مهدی قیدی در 6 و 7 بازی اخیر کیفیت خوبی داشت، شاید در بازی های اخیر خیلی خوب بود. شروع نشد و حالا در اردوهای بعدی بیشتر تلاش خواهند کرد، شاید او به لیست بعدی منتقل شود، شاید خیلی از بازیکنان شایستگی حضور در تیم ملی را داشته باشند، اما این لیست به فکر ما نزدیکتر است، شاید هم باشد. به لیست بعدی منتقل شد و افراد شایسته بیشتری دعوت خواهند شد، روز فیفا ما در ژوئن است و ما زمان بیشتری داریم. افراد دیگری هم بودند که می‌توانستند کمک کنند. ما 400 بازیکن در فوتبال کشور داریم و باید 20 نفر را دعوت کنیم تیم ملی و انتخاب آنها بر اساس اولویت های تاکتیکی است.

مهدی قیدی در آخرین بازی استقلال مقابل فولاد نیز گلزنی کرد تا با خاطره ای خوب به استقبال سال جدید برود. او انتظار داشت یکی از مهمانان تیم ملی باشد اما در کمال تعجب امیر قلعه نویی این بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت نکرد!

اما مهدی قائدی هیچ واکنشی به تصمیم امیر قلعه نویی نشان نداد. خوب و بد! گفته می شود به همین دلیل مهدی قیدی در مورد مشکلات مالی تیم استقلال و دعوت نشدن به اردوی تیم ملی که ممنوعیت مصاحبه است صحبتی نکرده و باشگاه از او خواسته است که این کار را انجام ندهد. در مورد این موضوعات با رسانه های گروهی صحبت کنید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال