دلیل غیبت داوری که لواندوفسکی را اخراج کرد


سرویس خبر شماره: 1863451
17 ژانویه 1401 ساعت 6:30 ب.ظ.
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مانسانو مصدوم است

شایعاتی در مورد محرومیت او وجود داشت اما طبق گزارش موندو دپورتیوو، مانسانو چند هفته پیش دچار رگ به رگ شدن عضله پای راست شد و در حال حاضر برای داوری مناسب نیست. هنوز مشخص نیست که مانسانو چه زمانی به زمین بازمی گردد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خیل مانسانو با اخراج روبرت لواندوفسکی در هفته آخر لالیگا قبل از شروع جام جهانی مشکلات زیادی را به وجود آورد. بارسا در دقیقه 10 مقابل اوساسونا 1-2 پیروز شد، اما اخراج روبرت لواندوفسکی صحبت های زیادی را به همراه داشت. روبرت لواندوفسکی که در دقایق ابتدایی بازی کارت زرد گرفت، در دقیقه 31 به دلیل خطای خطرناک روی بازیکن اوساسونا کارت زرد دوم را از مانسانو دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

1789126

او هنگام خروج از زمین بسیار عصبی بود و به سمت مانسانو حرکت کرد که منجر به محرومیت دو جلسه دیگر شد. مانسانو در گزارش داوری خود به تصمیم لوا اشاره کرد و ستاره لهستانی در نهایت سه جلسه محروم شد.

1775648

خیل مانسانو، داوری که در بازی بارسا مقابل اوساسونا رابرت لواندوفسکی را اخراج کرد، این روزها در شرایط بدنی مناسبی برای سوت زدن بازی ها قرار ندارد.

دلیل غیبت داوری که لواندوفسکی را اخراج کرد

پس از آن بازی، مانزانو در فوتبال اسپانیا داوری نکرده است. نه در 2 دور آخر کوپا دل ری و نه در هفته پانزدهم لالیگا. او هفته گذشته قرار بود بازی وایادولید و رئال مادرید را سوت بزند که در نهایت از لیست داوران خط خورد.

1789125