دلیل غیبت رونالدو در دربی منچستر مشخص شد


سرویس خبر شماره: 1813976 |
15 مارس 1400 ساعت 16:51 |
3,374 |

0نظرات

مصدومیت ستاره پرتغالی؛

تنها بازی لیگ برتری که رونالدو در این فصل از دست داده، تساوی 2-2 یونایتد مقابل استون ویلا در 15 ژانویه است که ستاره پرتغالی به دلیل درد لگن غایب بود. البته رونالدو در سال 2022 از شرایط خوبی برخوردار بوده و در 10 بازی اخیر خود فقط یک بار موفق به گلزنی شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته که بازیکنان منچستریونایتد برای بازی مقابل منچسترسیتی در هتل لوری حضور داشتند، اثری از کریستیانو رونالدو و ادینسون کاوانی دیده نشد تا شایعه غیبت این دو بازیکن در منچستر تقویت شود. شهرآورد. حالا اتلتیک مدعی است که غیبت کریستیانو رونالدو در فهرست هیچ دلیل فنی ندارد و این بازیکن به دلیل مصدومیت و با صلاحدید رالف رنگنیک این دیدار را از دست داد.

اما با وجود این افت قابل توجه، رونالدو با زدن 15 گل در 30 بازی در تمامی رقابت ها، بهترین گلزن منچستریونایتد در این فصل است. تحت هدایت رالف رنگنیک، یونایتد در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد و در 12 بازی اخیر خود تنها 17 گل به ثمر رسانده است. بدین ترتیب مارکوس رشفورد تنها گزینه کادر فنی یونایتد برای بهترین موقعیت فوروارد در این بازی است و برونو فرناندز هافبک تهاجمی این تیم نیز گزینه ای برای قرار گرفتن در موقعیت 9 کاذب خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی کریستیانو رونالدو ستاره 37 ساله پرتغالی به دلیل مصدومیت دربی منچستر را از دست داد.