دلیل قهرمانی پرسپولیس از نگاه کاپیتان آلومینیوم

قائد رحمتی در گفتگو با خبرنگار ما درباره عملکرد آلومینیوم اراک در این فصل گفت: خدا را شکر که تیم و باشگاه در این فصل عملکرد خوبی داشتند و ما فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. نتایج به دست آمده توسط تیم قابل قبول بود. با این حال، اگر کمی خوش شانس بودیم، می توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم. اما فکر می کنم این نتیجه برای تیمی که در سال های اخیر به تازگی به لیگ برتر صعود کرده قابل قبول است و امیدوارم سال به سال این روند بهتر شود.

به گزارش “ورزش”، آلومینیوم اراک در پایان فصل بیست و دوم لیگ برتر موفق شد 40 امتیازی شود و به رده هشتم جدول صعود کند و رکورد گلزنی خود در یک فصل لیگ برتر را بهبود بخشد. محمود قائد رحمتی هافبک 31 ساله این تیم یکی از تاثیرگذارترین اعضای ایرالکو در لیگ بیست و دوم بود.

هافبک آلومینیوم اراک درباره همکاری خود با مهدی رحمتی گفت: مهدی رحمتی یکی از مودب ترین و بهترین مربیانی است که تا به حال با او کار کرده ام. اغراق نیست اگر بگوییم همه بازیکنان در این فصل از همکاری با او لذت برده اند. آقای رحمتی آرامش خاصی داشت و آن را به خوبی به تیم و بازیکنان منتقل می کرد. علاوه بر این، آنها از نظر فنی به من کمک زیادی کردند و باعث شدند یکی از بهترین فصل هایم را سپری کنم. مطمئنم او آینده درخشانی در عرصه مربیگری خواهد داشت. امیدوارم هر جا هستند موفق باشند.

هافبک آلومینیومی که قراردادش با این تیم به پایان رسیده است به آینده خود اعتراف کرد: پیشنهادهایی دارم اما هنوز تصمیمی برای آینده ام نگرفته ام و فعلا دوست دارم بعد از این فصل پر استرس کمی استراحت کنم و با آرامش تصمیمم را بگیرم. اما باید بگویم اولویت اول من آلومینیوم اراک است و دوست دارم در این تیم به فوتبال ادامه دهم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک می گوید همکاری با مهدی رحمتی مایه آرامش همه بازیکنان این تیم بوده است.

دلیل قهرمانی پرسپولیس از نگاه کاپیتان آلومینیوم

قائد رحمتی که در آکادمی باشگاه سپاهان بزرگ شده است درباره مسابقات لیگ و قهرمانی پرسپولیس گفت: لیگ سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشتیم. رقابت برای قهرمانی و همچنین تلاش تیم های انتهای جدول برای بقا تا هفته آخر ادامه داشت که نشان می دهد چه لیگ جذاب و هیجان انگیزی داشتیم. ضمن تبریک به باشگاه پرسپولیس باید بگویم عاملی که باعث شد این تیم در رقابت با استقلال و سپاهان قهرمان شود، تجربه بازیکنان و کادر فنی این تیم بود. آنها در این سال ها راه های کسب موفقیت و جام ها را آموختند و همین عامل قهرمان این تیم شد.

وی درباره تعداد تساوی هایی که آلومینیوم در این فصل در لیگ برتر به ثبت رسانده است، گفت: تیمی که در طول فصل کمتر ببازد و کمتر گل بزند قابل احترام است. متأسفانه در این فصل علیرغم نتیجه خوبی که تیم گرفت و در دفاع خوب کار کرد، در فاز هجومی کمی بدشانس بودیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم. در بسیاری از بازی های مساوی می توانستیم پیروز شویم، اما این اتفاق نیفتاد و شانس با ما همراه نبود.


سرویس خبر شماره: 1942238
16 ژوئن 1402 ساعت 12:33 |
5.2 هزار |

0نقطه نظر

قائد رحمتی: یکی از بهترین فصل های فوتبال من بود.