دلیل قیمت 30 میلیاردی آقایی پور در استقلال خوزستان


سرویس خبر شماره: 2019867
18 مه 1403 در 8:07 ب.ظ.
4.2K |

5نقطه نظر

لیدرهای استقلال خوزستان با عملکردی چشمگیر در انتقال مهاجم تیمشان متمایز شدند تا حالا با امید بیشتری کار را دنبال کنند.

دلیل قیمت 30 میلیاردی آقایی پور در استقلال خوزستان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از عملکرد جالب جواد آقایی پور در آخرین نیم فصل استقلال خوزستان، این مهاجم گیلانی با پیشنهادات جالبی مواجه شد. پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی از مشتریان این مهاجم به عنوان مدعیان برتر لیگ بودند. اتفاقی که البته با مانع سنگین سران استقلال خوزستان مواجه شد: «درخواست 30 میلیاردی برای صدور رضایتنامه!

حتی اگر اعلام این مبلغ در ابتدا با واکنش های منفی زیادی همراه بود، سران این باشگاه از تصمیم خود احساس رضایت می کنند. اتفاقی که باعث شد آقایی پور با رد پیشنهاداتش به کارش در این تیم ادامه دهد و حالا به عنوان بازیکنی تاثیرگذار در مسیر کسب نتیجه و رسیدن به سهمیه بقا شناخته می شود.

آقایی پور در نیم فصل دوم سه گل دیگر برای استقلال خوزستان به ثمر رساند و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد که می توان آن را هفت امتیاز سیروس پورموسوی و تیمش دانست. شرایطی که این تیم را در هفته های آخر به نتیجه جویی و خروج از منطقه سقوط با امید بیشتری سوق داد.

امید علی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان که به لطف عملکرد موفق خود در پنجره زمستانی و جذب افراد تاثیرگذار اعتماد ویژه هواداران این تیم را به خود جلب کرد، حالا می تواند بیش از پیش با تصمیم خود مبنی بر عدم فروش جواد آقایی پور و … سد 30 میلیاردی به این مسیر توجه کنید. تصمیمی که کمک زیادی به نتایج نیم فصل دوم آبی ها کرد. البته مدیرعامل استقلال خوزستان با جذب بازیکنانی چون محمد آبشک، آسو رستم، پیمان رنجبری، داستانبک تورسونوف، عثمان آندونگ، ساویو، یکی از بهترین نقل و انتقالات زمستانی را با هزینه ای مناسب به نمایندگی از این باشگاه انجام داد. روبرتو و غیره ببینیم چه شرایطی برای آبی ها رقم خواهد خورد که برای فصل آینده تلاش می کنند جایگاه خود را در لیگ برتر تثبیت کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی